العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 07-12-2011, 11:04 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عزيزى قائد السيارة - احترس انت فى مصر ما بعد الثورة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabnbd مشاهدة المشاركة

انا لست من النوع المتشائم بل على العكس وبالرغم من ذلك ارى مدة 10 سنوات هى مدة قصيرة وسنكون حققنا انجازاً ضخماً لو تحضرنا كشعب خلال 10 سنوات.

وسؤالى ماذا نفعل لنبداء حقن المجتمع بتلك الخصال والصفات الحضارية ؟
انا ومن قبل الثورة بدأت بأولادى

ولكن ماذا عن هؤلاء الذين يأبون ان لا يكونوا الا همجاً وجلدهم لا تخترقة اسنان الابر
واعتقد انهم ليسوا قله
انا عاوز اقول لحضرتك ان 10 سنوات دى فترة قصيرة جدا للتغير ....
السؤال المهم جدا .... ماذا نفعل لحقن المجتمع بتلك الخصال ؟؟!!!!!
مجهود كبير و جهد مضنى على مدار 10 سنين ... مش اقل من كدة ...
من ضمن الحاجات دى ... الى حضرتك عملتوا ... تبدا باولادك .. و انا ابدا بأولادى ... و اعضاء الشارع بتاعنا يبدأوا باولادهم ..... احاول انا كمان .. انشر احقن المجتم المحيط بى بالاشياء الايجابية .... و اثبت عليها
فيه حديث عن سيدنا النبى ... لا تكن امعة ... افضل محافظ على اخلاقى على قد ما اقدر .. انا عارف ان ده صعب
اما عن الذين يابون الا ان يكونوا همجا .... سيمسهم التغير شاءوا ام ابوا ... ده حياخد شوية مجهود و وقت
قديم 07-12-2011, 08:28 PM
MAGEDTOHAMI MAGEDTOHAMI غير متواجد حالياً

MAGEDTOHAMI is on a distinguished road

اانا لسة جاي من برة دلوقتي حاجة تقرف بلد زبااااااااااااااااااااااا لة اقل مايمكن ان يقال لا ادب ولا زوق ومهما احاول ابقى محترم الاقي ناس تعصبني لاحول ولا قوة الا بالله استغفر الله العظيم يارب
قديم 08-12-2011, 10:39 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAGEDTOHAMI مشاهدة المشاركة

اانا لسة جاي من برة دلوقتي حاجة تقرف بلد زبااااااااااااااااااااااا لة اقل مايمكن ان يقال لا ادب ولا زوق ومهما احاول ابقى محترم الاقي ناس تعصبني لاحول ولا قوة الا بالله استغفر الله العظيم يارب
انا كمان بتعصب جدا ... بس بحاول اعزر الناس و التمسلهم الاعزار قدر الامكان .. انا بتعصب جدا .. بس بحاول قدر الامكان .. ربنا يعيننى و يعين الناس كلها على الخير
قديم 08-12-2011, 11:40 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

شكرا على الموضوع اللي بيشرح مشاكل الطريق
بس انت مجبتش سيرة الميكروباصات خالص!!!
قديم 08-12-2011, 12:01 PM
ehabnbd ehabnbd غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT Support in Private bank

ehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

شكرا على الموضوع اللي بيشرح مشاكل الطريق
بس انت مجبتش سيرة الميكروباصات خالص!!!
الميكروباصات والاوتوبيسات

لا تعليق

اذا تحدثنا عنهم فموقع ف حجم ويكيبيديا لن يكفيهم