العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 05-07-2010, 12:58 AM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future
افتراضي رد: هل يجب تغيير اجزاء اخري مع المقص

بص يا استاذ ashussein
الموضوع ده لسه حاصل معايا بس انا دخلت في طوبه كبيره الي حصل معايا ان المقص اتعوج والعجله رحلت لورا حوالي 2 سم تمام غيرت المقص الترحيل قل بقي 1 سم وده علشان المداده الي بيركب فيها المقص حصل فيها عوجه بسيطه للداخل
فانا مش فاهم قصدق ايه بجلبه المقص المقص بتشتريه جديد وفيه الجلبه بتاعته والبيضه راكبه فيه
اهم حاجه تبقي العجله في مكنها مظبوط يعني ميكنش في ترحيل للامام او الخلف او العجله تبقي قلبه لجوه او لبره
او تبقي مفتوحه او مقفوله
والي يقلك الكلام ده واحد بتاع زوايا فاهم ويكون علي كمبيوتر علاشان يحددها عليه
ورد عليا وقلي علشان لو في حاجه عايز تعرفها في الموضوع ده انا تحت امرك
يعني اسئل مجرب ولاتسئلش طبيب
قديم 05-07-2010, 01:03 AM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamednageh مشاهدة المشاركة

لو الجلب مش بنتقط يبقي مش لازم تغيرها والميل دة بيبقي من الاسفلت جربها علي طريق نضيف وشوف هتعمل نفس الحركة تاني ولا لاء ممكن طريق السخنة الجديد
استاذ محمد كنت عايز اعرف يعني ايه(( لو الجلب مش بتنقط)) اكيد انت تقصد حاجه تانيه
قديم 23-07-2010, 12:11 PM
الصورة الرمزية ashussein
ashussein ashussein غير متواجد حالياً
من انا؟: عاصم حسين
التخصص العملى: إدارة نظم ومعلومات / شبكات الغاز الطبيعي
هواياتي: السيارات,الكمبيوتر, السباحة

ashussein has a spectacular aura aboutashussein has a spectacular aura about

السلام عليكم
انا غيرت الميزان وتيش الميزان
والحمد لله العربية تمام
بس لسة موضوع الحدفة دى
مش عارف اعمل اية
قديم 23-07-2010, 02:32 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

اكشف مره اخرى على الزوايا عند مركز اخر وشوف حيقول ايه
قديم 23-07-2010, 03:49 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

حضرتك خد الطريق رايح جاي لان ممكن الهوا يكون بيأثر علي جنب العربيه و بيسبب الحدفه.
و بعدين لو زي ما حضرتك بتقول بتسيب الدركسيون في النص العربيه بتبقي مظبوطه يبقي كده مافيش مشكله

حـازم خـضـر

الكلمات الدليلية
مشكلة, مقص, جلب مقصات