العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 21-06-2011, 12:24 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

ههههههههههههههههههههههههه
فادى حبيب قلبى و حشنى جدا
ايه يا عم الموضوع الجميل ده انا لو منك اكبر جردل ميه و اكبه على دماغ العيال دى لكن انا حصل معايه الموقف ده كنت راكن فى محطه الرمل عند الغرفه و رجعت لاقيت و احد ابن تيت مجرح العربيه من الاول لحد الاخر بمفتاح و كانت العربيه لسه جديده و كانت اول مره اخرج بيها من البيت و لحد دلوقتى معلم عليها
واحشني ياراجل
فين ياعم المقابلات و الروسي والناس الحلوة
المشكلة هنا انه هتكب مية النهاردة هيردوهالك بكرة
ودول مجانين ممكن يخربوها
واسف اشد الاسف بخصوص الماتركس .... انا عندى علامة برضه

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 21-06-2011, 12:26 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

والله جيت على الجرح انا لقيت من كام يوم واحد مخربش التجويف اللى ورا مقبض الاكور اللى نصف بيضا لجوه دوعاملها فى الاربع ابواب بس التركيز حلو فعلا
عندى منها دى
وللاسف مبتدى مش فنان بس عربية لونها ابيض و مش باينة قوي
بس كل ما اغسل العربية اشوفها واتحصر

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 21-06-2011, 01:01 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

تسلم ايدك على الالموضوع
موضوع جميل وطريقة فى السرد ممتعة ويومك زى العسل وحاجة تفرح كدة
مش تفرح فى الحصل فى العربية حاشى لله
ربنا يعوضك خيرا ان شاء تعالى
وعلى فكرة احب اطمن سعاتك ان كل عربياتنا بيحصل فيها كدة عشان متفتكرش انك انت الوحيد المميز
لاة الحمد لله كلنا فى الهوا سوا .
يا راجل دا انا لقيت عربيتى متشالة من مكانها ومحطوطة فى مكان تانى عشان البشوات كانوا عايزين يفرشوا فراشة للفرح والعربية واخدة مكان
وطبعا مفكروش انهم يطلعولى خصوصا انى ساكن فى الدور السادس بدون اسانسير .
تخيل تنزل متلقيش العربية وتلاقيها فى حتة تانية هههههههههههههه
لاة ولاافع الهاند بريك ومعشق العربية بس الحاجات دى مبتقصرش معاهم .
ست شباب زى الورد شالوا العربية وحطوها فى حتة تانية والله انا لما نزلت قعت اضحك على المنظر .

My car
قديم 21-06-2011, 01:47 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

انا كمان اسكندراني مياماوي زيك - انا بقي حصلتلي اول لوحة سيريالية بعد ما جبت العربية باسبوع علي الكبوت والخط الجانبي الشهير بعدها ب 3 ايام وكنت سا عتها هاين عليا اولع في الشارع لكن بعد فترة وبعد ما كثرت النغزات والتريحات والعب علي العربية كالزحليقة من اطفال الشارع بقي الموضوع عادي - ماهي عربية مرمية في الشارع لازم حيحصل فيها كده

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 21-06-2011, 03:41 PM
sherif fersh sherif fersh غير متواجد حالياً

sherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond repute
غاضب جدا رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

طبعا موضوع تحت البيت دة بيبقى فرح لما بركن تحتة
وبالنسبة لوضوع الماسوتين والقفل انا بركن فى ميدان داخلى بعد بيتى بشارعيين وطبعا بركن بعد مغامرات ووالله انا بتعجب من الناس اللى بتقفل على الاماكن الفاضية علشان محدش يركن فيها واللى تجده حاطط طوب يعنى حاجة غم بصراحة

دة انا احيانا بكون عايز اروح مشوار بالعربية وتكون مركونة فى مكان كويس
اقول لنفسى اروح المشوار بمواصلات بدل بهدلة الركن واللف ساعتين عقبال ما اجد ركنة

شوفتو الانانية بتاعة الناس وصلتنا لحد فين

وجزاك الله خيرا على الموضوع المميز
يا أخى كأنك ساكن معايا فى الشارع