العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 18-08-2010, 05:51 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معارض سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohmed10100 مشاهدة المشاركة

يا جميل مساء الخير _انا كنت كتبت مواصفات العربيه اللى انا عايزها بس هقدم عرض تانى ممكن اركب عربيه صينى جديد بالتقسيط طبعااااااااااا _او 128 موديل كويس وتكون بحاله جيد جداااااااااااا وممكن اركب اى عربيه كويسه متكونش اعطالها كتير مع العلم ان شغلى بيحتم عليا انى اروح العين السخنه مره كل اسبوع _اه كنت هنسى انا معايا 12 الف جنيه وممكن ادفع قسط 1000 جنيه بس انا ممتلكش غير بطاقه وايصال كهربا وعقد شقه فى عين شمس باسمى وبشتغل عمل حر من غير سجل ولا بطاقه ضريبيه ولا الكلام ده ممكن تفدنى على الميل وهكون متشكر جدااااااااا m_ebada12@yahoo.com
ممكن تكلمنى علشان عايز اعرف منك شوية معلومات
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 18-08-2010, 05:55 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_youssifomar مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا محتاج لانسر 1600 موديل 2007-2009 السعر من 70الى 80 الف جنية
فبريكة دواخل وخوارج العداد اقل من 50 الف كيلو اللون اسود او فضى او نبيتى او ابيض.
او كورولا 2004-2005 نفس المواصفات ونفس السعر
ومعاكم فترة شهرين لانى موجود برة مصر يعنى معاك فرصة تدور

نسيت الايميل بتاعى dr_youssifomar@yahoo.com

بصراحة الى المسئولين عن المنتدى لماذا لا يتم عرض كل المشاركات ف صفحة واحدة
حضرتك عايز كاش ولا تقسيط ولو تقسيط ممكن اعرف ضمنات حضرتك اية
وبخصوص وضع كل المشاركات فى صفحة واحد احنا الحمد لله عندنا حجم اسئلة واستفسارات كثيرة ومتنوعة وصعب تجبر الناس على عمل مشاركاتهم فى موضوع واحد لانة هيكون كبير جدا جدا ومحدش هيكون عندة استعداد يقراء اكثر من 500 صفحة وغير كدة كل مدة النظمة بتختلف فى التقسيط وبيكون فى تغيرات دائمة
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 18-08-2010, 05:56 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SHAIMAA28 مشاهدة المشاركة

انا عايزه كيابرايد العصفوره مستعمله مقدم 10000 الى 15000 والباقى على اقساط ارجو افادتى فى اقرب فرصه ومعايا كافه الضمانات المطلوبه ده الميل بتاعى SHAIMAA282009@HOTMAIL.COM للرد السريع
ممكن حضرتك تكلمنى
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 19-08-2010, 03:21 PM
samir osama samir osama غير متواجد حالياً

samir osama is on a distinguished road
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

تقسيط ممكن اعرف ضمناتك ويريت تكلمنى
للاستفسار السريع
0125485222
ممكن ادفع كاش
قديم 21-08-2010, 02:44 AM
gobetar gobetar غير متواجد حالياً

gobetar is on a distinguished road
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

استاذى العزيز سيف انا عايز اشترى عربية بى وى دى f3 ومعاية 17000 قسط شهرى 600 ولايوجد ضمان سوى راتبى حوالى 1500جنية هل ممكن وكيف ارجوك تساعدنى على فكرة انا من السويس ولك جزيل الشكر ....

الكلمات الدليلية
سيارات مستعملة للبيع فى مصر