العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 19-07-2010, 09:41 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: لا تراجع ولا استسلام (بيجو 205 mi16 )معدلة اخيرا

اشطة عليك يا نور يا ملك التعديل يا كبير الرحيميه اخيرا بعد طول عزاب شوفنا ابداعك الجميل

بسم الله ما شاء الله ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

اوعي يا نور منشوفكش بيها وعندك رحلة لبورسعيد يوم الخميس والجمعه ولو هربت انتا حر هنعرف نجيبك انتا بتتعامل مع اقوي جهاز مخابرات في العالم
قديم 19-07-2010, 09:45 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

بسم الله ما شاء الله
ربنا يباركلك فيها

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 19-07-2010, 11:38 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

بسم الله ما شاء الله لا قوة الا بالله
ألف الأف مبروك يا نور على التجديد
الناس بقالها سنين هتموت وتشوف التجديد بتاعك

لو اني التكلفة كده عالية قوي
وانا عن نفسي كنت افضل انك تعمل كل ده على 504 او 405 اعتقد كانت هتبقى فعلا عربية العمر احسن من 205
وانت برضة ليك وجهة نظر تانية محدش يقدر يعارضك فيها

الف الف الف مبروك
وربنا يبعد عنك
محاضر المرور
الرادار
سواقين النقل خصوصا الترلا
سواقة الستات
والاهم من ده كله
ربنا يبعد عنك عيون الناس

ألف مبروك يا باشا وعقبال العين التانية

متفهمنيش غلط

قصدى العروسة

مش بيقولوا خمسة عين ( عربية - عمارة - عروسة - عيل- عيادة )
قديم 19-07-2010, 04:00 PM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

ههههههههههه

ماشي يا كرسير بس انا معرفش حاجه عن السفريه

سعد باشا :- ربنا يخليك و انا بالفعل كنت عملت كده في عربيه بيجو 405 بس مش قوي كده عشان كانت عربيه الوالد

و سبب عملي كده اني بعشق ال 205

my peugeot 306 gti6
قديم 19-07-2010, 05:33 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

ربنا يبارك في عربية الوالد وفي عربيتك بس انا مش سعد انا محمد
لكن انا مسجل باسم SAD