العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 22-04-2010, 04:25 PM
walidhassan walidhassan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس إنتاج

walidhassan is a jewel in the roughwalidhassan is a jewel in the roughwalidhassan is a jewel in the rough
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

5-لنتحدث على استهلاك البنزين بشع بمعنى الكلمه اللانسر فى احسن حالتها يعنى على الطرق السريقه بتعمل 230كم فى الصفيحه والمتوسط 190كم واعلى شىء تم الوصول اليه فى استهلاك الوقود هو 160 كم فى الصفيحه
أعتقد إن صاحب الموضوع بيتكلم عن سيارة أخرى غير اللانسر و أنا هرد على نقطة واحدة فقط:
أنا معايا لانسر 1600 و أستهلاك البنزين 230كم فى الصفيحة داخل المدينة و 330 كم فى الصفيحة على الطرق السريعة
و أعتقد أن هذه النقطة وحدها تكفى أن تفقد كاتب الموضوع مصداقيته فى باقى النقاط
قديم 24-04-2010, 12:16 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

انا معاي بومة 2004 وعاملة معايا 140,000 كيلو والعربية والحمد لله زي الفل وأنا لو هشتري عربية جديدة هجيب بومة بردو انا شايف انها فعلا أفضل سيارة في الفئة بتاعتها .

الحمد لله والشكر لله.
قديم 25-04-2010, 11:51 AM
koke_lancer koke_lancer غير متواجد حالياً

koke_lancer is on a distinguished road

ههههههههههههههههههه
انا لسة راجع من السفر امبارح بعربيتى الكرستالة 1300 اقسم بالله مبهدل سيراتو ونيسانغرز وشد حضرتك التانى عندى يجيب 90 كم انت شكلك مركبتش عربيات اصلا لانك بتتكلم عن عيوب غير منطقية فى الانسر
قديم 27-04-2010, 01:55 PM
الصورة الرمزية engima
engima engima غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: طالب هندسة
هواياتي: القيادة

engima is just really niceengima is just really niceengima is just really niceengima is just really nice

بص يا صحبى انا مش هؤلك يبانى وتنزانى بس 75%من الكلام غلط العفشة والثبات والايرودينامكس

ptmnlo123per113

every thing has gone mad
قديم 11-05-2010, 04:39 AM
m.aligamal m.aligamal غير متواجد حالياً

m.aligamal will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drift مشاهدة المشاركة

الانسر عربية الناس مدينها اكتر من حقها وسعرها كتييييييير عليها تشتري ب106 الف نيسان صني صوبر صالون
حضرتك اعتقد ان فى تجنى على الانس البومه انا شايف انها كويسه جدا و تسارعها حلو قوى و مش معنى ان العربيه منتشره انها مش كويسه او شعبيه لا دى عربيه بتحوذ على ثقه الناس فيها و سعرها غالى حبتين و ده مش عيب فى العربيه ده عيب فى التوكيل الى حاطط نسبه ربح معينه و بعدين حضرتك مينفعش تقارن النيسان الى متجمعه فى مصر بالانسر اليابانى ان شاله تكون مش صوبر صالون لا صوبر كرانشى او حتى صوبر هنيدى معلش انا بهزر معاك بس ان فاتك الالمانى خليك فى اليابانى و النيسان الى متجمعه فى مصر مينفعش تكون يابانى ولا حتى صينى مع احترامى للصينى