العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 01-09-2008, 02:31 AM
HaShiMoto HaShiMoto غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
من انا؟: هشام كمال
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات الرحلات كرة القدم

HaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نيو اكسنت افضل من اليارس (( مين يصدق))

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

ماتيمما باشا ،،

هتقول يعني هتقول ptmnlo123per1127

يأما هنقعدك علي كرسي الإعتراف

بعدين متخفش محدهش فينا معاه فلوس يشتري حتي شركة النصر ptmnlo123per195
ههههههههههههه

ايوه لازم تقول بس انا بيتهئلى ان هيونداى ممكن تندمج مع كريسلر ده تخمين مش اكتر

nikumarekko yo ni habakaru
الأعشاب الضارة هى التى تنمو وتزدهر

لانسراوى مصراوى
"جميع موضوعاتىحصرية لمنتدى مصر موتورز ولا اسمح بنقلها لاى منتدى اخر "

قديم 01-09-2008, 02:35 AM
الصورة الرمزية mtema99
mtema99 mtema99 غير متواجد حالياً
من انا؟: history manic person
هواياتي: Science-Automobiles&Social Studies

mtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond repute

بالك لو اي شركه من الشركات لمحت ان العمليه قربت تتم ممكن اقولكم على التفاصيل

و اللي عايز يعرف يبعتلي على الخاص عشان الاحراج بس

my best words:
1)ωнαт ∂σєѕη'т кιℓℓѕ уσυ мαкєѕ уσυ ѕтяσηgєя-
2)ιт'ѕ ησт нσω мαηу тιмєѕ уσυ ∂σωη'ѕ вυт нσω мυ¢н уσυ єαяη ƒяσм уσυя ∂σωη'ѕ

قديم 01-09-2008, 03:18 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute

هههههههههه

I'M BaD UseR

قديم 20-04-2012, 07:09 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

R OSE4U
قديم 21-04-2012, 10:26 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

موضوع جميل ياباشا ودا مش غريب على مواضيعك كلها.
بس كان ليا تعليق بس لو أنا دلوقتي إشتريت ياريس تفتكر هتديني الي ممكن آخده من الأكسنت.
فعلا اليارس أنا بعتبرها أسوأ فئة في سيارات هذه الفئة حتى مع الكرولا وا،ا آسف بقى معلش أنا مابحترمشي الكرولا إطلاقا لا سحب ولا خامات ولا تقفيل, بس الكلام دا مثلا مقارنتا بالسيفيك أو أي عربية كومباكت ألماني ولا أوروبي.
طيب إيه الي مخلي تيوتا راكبة السوق وسوري في اللفظ بقى مدلدلة كمان الإعتمادية فعلا يا جماعة وبدون منازع التيوتا أكثر سيارات العالم إعتمادية ياعني النهاردة الصبح لو عايز تصحى من النوم وتاخد عربيتك وتطلع بها سفر بري ولو حتى 5000 كيلو متواصل عمرك ماهتكون قلقان بس حط بنزين ودور وإمشي.
دا كلام عن تجربة بعد ماكنت مالك للياريس بفترة وبعديها الكرولا ومن ساعت الكرولا وأنا مش عارف أغير لحاجة تاني والله بسم الله ماشاء الله حتى الزيت لو مش عايز تغيره ماتغيروش حاجة فوق الخيال.
عموما بردو معظم أو كل عربيات السوق تتركب عن التيوتا بس بردو لو حبيت أشتري عربية هشتري تيوتا.