العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 20-01-2009, 03:13 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار سايبا برايد من قبل الوكيل ناشيونال موتورز

ديه للمقارنة فى الموضوع ده اسعار قطع الغيار اللى كان بيبع بيها توكيل الامل الله لا يكسبهم ptmnlo123per195

كيا برايد - تقرير شامل

فانوس امامي 350
شبكة 165
اكصدام امامي 450
مساعدين امامي 300
تيل امامي / خلفي= 80 / 150
طنبورة امامي / خلفي = 110 / 150
فلتر زيت 20 / فتر هواء / 18.5 فلتر بنزين 13
بوبينة 135
بوجيهات 60

طبعا واضح قد ايه كانوا سفاحين باقتدار وبالمناسبة ديه بنبة على كل مالكى البرايد الايرانى وبالاخص اللى اشتروها من الامل ياريت كلنا نقاطع التوكيل (انا شخصيا عملت كده من بعد صيانة ال 10 الاف ) لانهم مستوهم تيييييييييت سواء فنيا او ادارياً وادى الاسعار كمان تيييييييت

وعامة قطع غيار البرايد متوفرة فى كل حتة مش شرط التوكيلات بس المهم ان ناشيونال موتورز يوفر قطع الغيار الخاصة بمجموعة الانجكشن لان ديه اللى مش متوفرة طبعا بالاضافة للفوانيس الخاصة بالشكل الجديد

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 20-01-2009, 05:40 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

على فكرة العربية دة ايرانى وكان سبق دخولها مصر من اكثر من مستورد وكانت محتاجة تسويق كويس اتمنا ان ناشونال موتورز تقدر تسوق السيارة كويس وكمان نقدر نحكم على السيارة بعد التجربة ونشوف خدمة ما بعد البيع ليها
وتقدر ناشونال موتورز تنشى مراكز خدمة لسيارة او تتعاقد مع مراكز خدمة كويسة
قديم 21-01-2009, 06:41 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

يا بلاش
قطع غيار رخيصه جدا طبعا
بس يا تري معمره ولا لاء
يعني الديسك و الاسطوانه دول لو بالتمن دا هل معمرين فعلا؟؟

حـازم خـضـر

قديم 24-01-2009, 06:05 PM
الصورة الرمزية هيمو
هيمو هيمو غير متواجد حالياً
من انا؟: د. ابراهيم
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: السيارات

هيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond repute

لاشكر على واجب يا ابو نورا ده واجبنا اتجاه منتدانا الجميل انا مش هشتري برايد ولا حاجه انا الحمدلله عندي عربيتي الكورولا اللي بعتز بيها جدا بس حبيت اخدم اعضاء المنتدى اللي عايزين يعرفوا واللي بيفكروا يشتروا
قديم 25-01-2009, 04:53 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

تسلم ايدك يا هيمو وربنا يخليك للمصراوية يا باشا ويخليلك الكرولا ويباركلك فيها ويكفيك شرها يااااااااااااارب

ptmnlo123per112

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
اسعار قطع غيار, برايد, سايبا برايد