العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 16-04-2010, 10:08 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صوت حكه فى الدريكسون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

بس عموما هو التلكس مش بيبقالة علاقة بالموضوع لانة بيلف مع الدريكسيون الى هيبقى بيعمل الصوت دة اكيد لو من جوة العربية هيبقى الفبرة لكن لو مطلعش منها يبقى انت بقى كدة هتدخل فى ترومبة باور واسكاترا وطبعا لو طلعت كدة لقدر الله عليك و ع اى مركز صيانة محترم
الصوت دة كان ظهر عندى فى الفولفو وحليت الفبرة ربطت على كل حاجة تانى وحشيتها فيبر علشان الفبر ميزيقش فى بعضة ومن وقتها وهى تمام
انا فعلا رجعت قولتله بلاش الكلاكس لانى كنت شاكك زى ما انت قلت انه بيلف مع الدركسيون الله ينور يا باشا
و قلت برضه علشان نعزل المشكله يجرب برضه من غير ما يدور العربية و لو الصوت مش موجود يبقى الصوت بيجى من سيستم الباور ( الى هو بيشتغل و العربية دايره )
بس هو شاكك ان الصوت من منطقة الدركسيون
و الف سلامة على عربيتك يا استاذ طوبار
قديم 17-04-2010, 07:14 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

الله يسلمك يا استاذ احمد
هو فعلا يجرب من غير ما يدور العربية دة الى يحكم فى الموضوع دة اذا كان الصوت من برة ولا من جوة
بس حضرتك انا بتهيألى ان صوت الخشونة بتاعة الباور مختلف عن التزيق الى بيحصل فى الفبرة يعنى صوت الباور بيبقى لية صوت مميز كدة زى صوت الماتور لما يزن حضرتك فاهمنى طبعا
فهو لازم يجرب الاول علشان نقدر نوصل الموضوع من اية بالضبط

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 07-12-2010, 04:03 AM
zakar0tta zakar0tta غير متواجد حالياً

zakar0tta is on a distinguished road

ياجماعة أنا لسة جديد في المنتدي وفي السيارات واسة جايب عربية لانوس مو 99 وفيها نفس المشكلة وانا محتار بس عموما أنا هجرب ال wd40 ونشوف النتيجة الأول وشكرا ز
قديم 07-12-2010, 06:52 PM
الصورة الرمزية mahdyez
mahdyez mahdyez غير متواجد حالياً
من انا؟: mahdy
التخصص العملى: -0105208285 - teacher of math
هواياتي: net -go to club

mahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to behold

انا خلاص كبرت دماغى وماعملتش حاجه وربنا كرمنى بعد فترة لقيت الصوت راح
انا افتكرت انا كنت فى فرح ومقضيها كلاكسات وممكن يكون هو ده السبب
الحمد لله بعد فتره الصوت اختفى لوحده

صور لمساجد من مختلف البلاد
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=180
توقيع بالفلاش لمن يحب
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=241