العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 28-01-2010, 11:35 AM
abo hossam abo hossam غير متواجد حالياً

abo hossam is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز تدخل مشروع ايجار السيارت

اولا وقبل الدخول فى اى تفاصيل اتوجه بالشكر الى اداره الموقع المتفهمه الى عقليه مستخدميه حيث اننى رايت ارقام تليفونات وايميلات الى بعض الاعضاء فى المشاركات الخاصه بهم .
ثانيا خالص الشكر الى الاخ سيف الدين على المجهود الاكثر من رائع واتمنى منه المزيد من التقدم فى هذا الموضوع .وسبحان الله انا شخصيا لسه كنت بفكر فى المشروع ده وبعمل بحث على جوجل لاقيته على مصر موتورز فرحت جدا انى عضو على هذا الموقع .اسف على الاطاله .انا نفسى اعمل المشروع ده تقريبا من اكتر من 3سنوات بس من كتر الكلام وزياده عدد العربيات اللى بقت فى مصر فا اصبحت المشكله ان المعروض بقى اكتر من المطلوب.فا مش عارف اعمل ايه ادخل واتوكل على الله ولا افكر تانى .اسف جدا على الاطاله وارجو افادتى للاهميه لانى بتمنى انى اعمل فى مجال السيارات من زماااااااااان .والف مليون شكر الى الاخ سيف واسال الله ان يجعل هذا العمل فى ميزان حساناتك.
(اخوك ابو حسام)

قديم 28-01-2010, 04:58 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمادة عبدة مشاهدة المشاركة

أنا بأفكر فى شراء سيارة شيفرولية اوبترا موديل 2010 ولكن مش عارف حأجرها فين
حضرتك ممكن تقولى طريقة الاتصال بك علشان اشوف حضرتك عايز اية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 28-01-2010, 05:16 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo hossam مشاهدة المشاركة

اولا وقبل الدخول فى اى تفاصيل اتوجه بالشكر الى اداره الموقع المتفهمه الى عقليه مستخدميه حيث اننى رايت ارقام تليفونات وايميلات الى بعض الاعضاء فى المشاركات الخاصه بهم .

ثانيا خالص الشكر الى الاخ سيف الدين على المجهود الاكثر من رائع واتمنى منه المزيد من التقدم فى هذا الموضوع .وسبحان الله انا شخصيا لسه كنت بفكر فى المشروع ده وبعمل بحث على جوجل لاقيته على مصر موتورز فرحت جدا انى عضو على هذا الموقع .اسف على الاطاله .انا نفسى اعمل المشروع ده تقريبا من اكتر من 3سنوات بس من كتر الكلام وزياده عدد العربيات اللى بقت فى مصر فا اصبحت المشكله ان المعروض بقى اكتر من المطلوب.فا مش عارف اعمل ايه ادخل واتوكل على الله ولا افكر تانى .اسف جدا على الاطاله وارجو افادتى للاهميه لانى بتمنى انى اعمل فى مجال السيارات من زماااااااااان .والف مليون شكر الى الاخ سيف واسال الله ان يجعل هذا العمل فى ميزان حساناتك.
(اخوك ابو حسام)
اشكر حضرتك واتمنى انى اعرف طريقة الاتصال بك
بس خد بالك دائما السوق بيطلب شغل وكون ان يجى وقت هادى دة عادى زية زى اى عمل واى تجارة
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 29-01-2010, 02:59 PM
hosamlabib hosamlabib غير متواجد حالياً
من انا؟: طموح
التخصص العملى: تأجير السيارات
هواياتي: الأدارة

hosamlabib is on a distinguished road

بسم اللة الرحمن الرحيم
أنا عندى سيارة تويوتا كورولا 2009 وأريد تأجيرها بالسائق ورقمى 0112996302 حسام
قديم 16-02-2010, 09:29 AM
sniper2all222 sniper2all222 غير متواجد حالياً

sniper2all222 is on a distinguished road

اخى السلام عليكم عندى استفسار واسف على الازعاج انا مصرى اعيش فى الخليج وناوى انزل مصر انشاء الله اقعد فيها وناوى انزل معايا عربية مرسيدس e240 الشكل الجديد وان ابقى عليها جمرك لمدة 6 اشهر وادخلها مرة اخرى وهكذا فهل اجد اليها انشاء الله سوق جيد مع العلم انى متفق مع سائق لها فى مصروكم الايجار المتوقع لها باذن الله وهل من احد يقدر يسعدنى بش ولة العمولة و الاجر