العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 01-05-2011, 12:25 AM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هتشيل الغطا امتي يا كومي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

شايفين طارق باشا المحترم, ربنا يكملك بعقلك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

ايه يااحمد ياممدوح فضحت الراجل مش كده ياعم كل ده عشان يرجع يركب الكنبه اللى معاك تانى انسى ههههههههههههههههههههههه وبعدين الراجل نستناه لحد مايطلع ويرد عليك يافضحى
يا باسم يا حبيبى , كورسير ليه حساب معايا بس اما اشوفه لكن نجيب سيرة الحب الضائع منى ( الفيرنا ) هنزعل من بعض .ههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

الكومى محير الناس

والجمعة اللى جايه نعمل مظاهرة مليونية لمعرفة سيارة الكومى ياخوفى لتجيب توكتوك ياكومى ولا الكارثة فيرنا بيضا تاكسى زى بتاعة كورسير

بدر باشا بذات نفسه يا نهار ابيض , ده انا كده ممكن اعترف بس إتطمن انا بكره الإختراع إللى إسمه التوكتوك , والفيرنا البيضا دى تخص كورسير ومحدش يقدر يركب فيرنا بيضا إلا بإذن منه.

Komy
قديم 01-05-2011, 12:29 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

لأ ده كده هروح أرجعها

يعنى هى اوكتافيا فعلا ؟؟

علشان لو تخمينى طلع صح لازم هاخد جايزة هههههههههه ...

اعترف يا كومى

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 01-05-2011, 12:35 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

كده برضو يا حمدى وانا اللى قولت عليك هتصون السر , طب أنسى اللى كان ما بين يوسف وندى ويا ريت تبعتله الدباديب اللى جابهالها.ههههههههه
لا اله الا الله هو انا ديلوقتي قولت حاجه ياراجل حرام عليك دانا قولت سنه الصنع وبس هو كده قولت السر
وبعدين دباديب ايه يا بو دباديب هو الواد كان بس يطول انا اللي غلطان من الاول ماشي يا كومي اما اشوفك بس
قديم 01-05-2011, 12:42 AM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مسابقة اسوأ عضو في المنتدي

انتا عارف يا كروسير انا حاسس انك بتكون فريق عشان تحطو على المشرفين فيزهقو ويسيبو المنتدى وتعمل فيه مابدالك

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 01-05-2011, 12:45 AM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

يعنى هى اوكتافيا فعلا ؟؟

علشان لو تخمينى طلع صح لازم هاخد جايزة هههههههههه ...

اعترف يا كومى

لا ده انا بقول هروح ارجع اللى انا اشتريتها مانتوا عقدتونى من اللى انا اشتريتها

Komy

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة