العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 01-08-2012, 08:17 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت حادثه بالتيجو مو2012 8000 ك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدقابل مشاهدة المشاركة

انا كنت هاقول اللى انت قلته بس انت سبقتنى

يا محمد بيه

القلوب عند بعضيها

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 02-08-2012, 12:53 PM
sezdd sezdd غير متواجد حالياً

sezdd is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

الإعتراف بالحق فضيلة وياريت صور للعربية عشان أكرها

وعلى كلامك كاوتش ينفجر على 140 والعربية ماتقلبش

هاتخلينى أقول

أنا متحيز للتيجو
بكل فخر ومش هاسمح لحد يعيب فيها

من غير دليل

مقدرش اقولك غير دعوة ربنا يخيب ظنى فيها وميوريكش فى التيجو بتاعتك حاجه وحشه زى اللى حصلتلى تخليك تشتم فيها من هنا لكمان 10 سنين بس اعرف كل حاجه قدرها ايه وكلامى كله توعيه مش اكتر انا كنت بركب التيجو ولا اكنى راكب x3 ودى كانت النتيجه فكل الموضوع انى احذر الناس ان العربية متغورهمش مش اكتر انت شايفها كويسه ربنا يباركلك فيها ياباشا وانت زى الفل وعربيتك زى الفل special edition مخصوص ليك انت جايه من الصين عافشتها حلوة مفيها مقصات بتتكسر ولا قنطرة ولا مساعدين بتتنى وبانتسبه للصور ان شاء الله هروح التوكيل السبت ابص على العربيه واصورهالكوا ومحضر الشرطه والمقايسه جارى رفعها وشكرا على زوقك العالى
قديم 02-08-2012, 02:28 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sezdd مشاهدة المشاركة

مقدرش اقولك غير دعوة ربنا يخيب ظنى فيها وميوريكش فى التيجو بتاعتك حاجه وحشه زى اللى حصلتلى تخليك تشتم فيها من هنا لكمان 10 سنين بس اعرف كل حاجه قدرها ايه وكلامى كله توعيه مش اكتر انا كنت بركب التيجو ولا اكنى راكب x3 ودى كانت النتيجه فكل الموضوع انى احذر الناس ان العربية متغورهمش مش اكتر انت شايفها كويسه ربنا يباركلك فيها ياباشا وانت زى الفل وعربيتك زى الفل special edition مخصوص ليك انت جايه من الصين عافشتها حلوة مفيها مقصات بتتكسر ولا قنطرة ولا مساعدين بتتنى وبانتسبه للصور ان شاء الله هروح التوكيل السبت ابص على العربيه واصورهالكوا ومحضر الشرطه والمقايسه جارى رفعها وشكرا على زوقك العالى

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 13-08-2012, 02:13 AM
Tharwat elsayed Tharwat elsayed غير متواجد حالياً

Tharwat elsayed will become famous soon enough

الله يبشركوا بالخير يا جماعه