العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

قديم 19-11-2009, 03:00 PM
kbendary kbendary غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
التخصص العملى: GB
هواياتي: mifuhXD

kbendary has a spectacular aura aboutkbendary has a spectacular aura about
افتراضي رد: طمنونى عايز اجيب اوبترا 2006 وخوفونى

عن تجربة شخصية عندى سيارة أوبترا كاملة أتوماتيك موديل 2006 و الله العظيم ما فيها أى مشاكل بس أنا محافظ عليها جدا جدا و كل صيانته بالتوكيل و اللى بيقول عليها الكلام ده ميعرفش حاجة عن الأوبترا أولا بتعمل 230 كيلو فى الصفيحة معايا ثانيا عمرها ما سخنت أبدا سافرت بيها العيد اللى فات العين السخنة و كنت ماشى و الله العظيم 180 و العربية راسية جدا و التكييف بتاعها ثلاجة . بس حليا عايز أبيعها عشان أجيب كروز 2010 توب لاين
قديم 19-11-2009, 05:46 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

يا استاذ هيرو
انا صديق مقرب ليا معاه ابترا 2007 اوتوماتيك و عامله حوالى 60الف كم و العربيه ممتازه, شكلها حلو و مريحه و تكيفها ممتاز و فراملها كويسه و متينه و راسه على السرعات العاليه و يساعد على الثبات العالى ان العربيه وزنها كبير بس فى نفس الوقت نتيجه الوزن الكبير متنتظرش ان العربيه تسحب معاك جامد هيا بتجرى بس مش طياره
انا شايف انها عربيه حلوه و الناس الى بيقولو عليها الكلام العجيب ده معرفش جابوه منين ؟؟؟؟؟

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 19-11-2009, 05:53 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

الاوبترا تعتبر تعديل للنوبيرا 2
هل عمرك سمعت الكلام ده على النوبيرا 2
معتقدش والدليل انك هتلاقى النوبيرا ماليه البلد حواليك وبالنسبه للتكييف مفيش تكييفات اقوى من الاسيوى يعنى كلام التكييف ده كلام فارغ
وبالنسبه لموضوع انها تاكل بنزين ده بيختلف من عربيه للتانيه وهل اوتو ولا مانيوال وحسب طريقه السواقه
موضوع السخونيه ده انا مشفتوش فى 2 اوبترا

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 20-11-2009, 08:16 PM
هشام المصري هشام المصري غير متواجد حالياً

هشام المصري will become famous soon enoughهشام المصري will become famous soon enough

الاوبترا عربيه جامده اخر حاجه
وانا لسه من يومن جايب اوبترا 2008
وزي الفل

توكل على الله واشتريها
قديم 22-11-2009, 02:10 PM
ILOVE mitsubishi4ever
Guest

انا برضو لسه جايبها بقالي شهرين والعربيه جامده ومفيهاش عيوب وسريعه اووي والتكيف انا بافضل مشغله طول ما انا راكبها وجبتها ب86 2009 عامله20 الف