العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 19-06-2013, 02:05 PM
mekawy53 mekawy53 غير متواجد حالياً

mekawy53 is on a distinguished road
افتراضي عنوان ميكانيكى شغال فى التوكيل وفاتح محل

من فضلكم ياجماعة انا عربيتى التيجو 1600 خرجت من الضمان ظلما وعدوانا وهى لسة مكملتش 20 ألف كم وعايز اعرف عنوان أو تليفون ميكانيكى يكون شغال فى توكيل الأسبرانزا وفاتح محل علشان اروح له - وارجوا اعتبار الموضوع هام وعاجل جدا جدا جدا
ولكم جزيل الشكر مقدما .

اخيكم mekawy 53
قديم 19-06-2013, 02:14 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
Smile رد: عنوان ميكانيكى شغال فى التوكيل وفاتح محل

طب حضرتك ممكن تروح لحمدي الميكانيكي في بولاق الدكرور وده ميكانيكي المنتدي وممتاز جدا وعنده ورشه متواضعه وكتير من الاعضاء بيروحولوا وانا منهم وراجل ثقه وخبره لا يستهان بيها
وده البروفايل بتاعه
حمدي الميكانيكي
وده تليفونه 01065229805

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 19-06-2013, 03:20 PM
mekawy53 mekawy53 غير متواجد حالياً

mekawy53 is on a distinguished road
افتراضي رد: عنوان ميكانيكى شغال فى التوكيل وفاتح محل

الف شكر ليك يا باشا بس دة بعيد عنى خالص وانا ساكن فى عين شمس الشرقية شارع ابراهخيم عبد الرازق
قديم 19-06-2013, 03:41 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
Smile رد: عنوان ميكانيكى شغال فى التوكيل وفاتح محل

المشوار مش حاجه مقابل شغل نضيف من واحد ثقه وعلي فكره في اعضاء كتير راحولوا من المنتدي بالرغم من انهم ساكنين بعيد وفي عضو الاسطي حمدي عملوا عمره بالرغم ان العضو ده ساكن في قليوب وكان بيروح لحمدي كل يوم لحمد ما خلص العمره ولين
منتا ممكن تروح لميكانيكي جنب وتلاقي نفسك عامل ابونيه عندوا
مجرد نصيحه انا مش مستفيد حاجه

وعلي فكره انا ساكن في بولاق وكان الميكانيكي في عين شمس اسمه صلاح في شارع متفرع من احمد عصمت لحد ما عرفت حمدي المهم الميكانيكي النضيف مش المشوار وانت اللي بتجيب قطع الغيار معاك

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات