العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > السيارات التجارية > ميكروباص

ميكروباص عالم الميكروباص و عفاريت الأسفلت

قديم 05-02-2012, 04:59 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
عاجل رد: عاوز اعرف مشروع الميكروباص من الالف الى الياء من فضلكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonely_2409 مشاهدة المشاركة

العضو الفاضل..
1- الواضح إنك معتاد و ما زلت مصر على الإستهانه بكلام غيرك و وصفه بالفاضي و غيره، إلى جانب وصفهم بقلة التربيه، عموما أنت لن تجعلني أنزل لهذا المستوى المتدني من الحديث و عدم الإحترام، و عموما هذا يثبت و يؤكد لصاحب الموضوع الأصلي صحة كلامي و أني لم أتجنى على أحد.
2- إسأل أي عضو بيتعامل مع التاكسيات أو الميكروباصات سواء كراكب أو حتى الطريق عن رأيه و سوف يؤيد كل كلمة من كلامي و أكثر.
3- إنت بتقول كان عندك تاكسي من 3 سنين ممكن أسألك تركته ليه لما هو مربح جدا بالشكل ده و مافيش فيه مشاكل!!!!!!!!!
4- أنا رديت على صاحب الموضوع و وضحت له بعض المشاكل و كذلك غيري من الأعضاء و بنفس الطريقه و هذا يثبت أن رأيي مش رأي فردي.
5- إذا كنت خبيرا و كان ردي مش مفيد بالنسبه لك فهذا لا يعطيك أي حق في التقليل من شأن كلامي، لأن هذا ليس من حقك بأي حال من الأحوال (برجاء مراجعة قوانين المنتدى في هذا الشأن).
6- ياريت تقرأ حضرتك كلامي تاني و تستوعبه كويس قبل الرد.
7- برجاء من إدارة المنتدى مراجعة و تقييم الردود، لأن هذا المنتدى يتميز بالإحترام بين أعضاؤه و أتمنى أن يستمر كذلك.

هو اعتزر ويارب تقبل اعتزاره
واختلاف الرأى لا يفسد من الود قضيه
واحنا هنا قبل اى شئ اخوة فى الله
وكلنا هنا فى خدمة بعضنا للبعض الاخر
ويارب ما يكون بينا زعل او ادنى ضغينه
و

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت
قديم 05-02-2012, 08:00 PM
mando_car mando_car غير متواجد حالياً

mando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud of
افتراضي رد: عاوز اعرف مشروع الميكروباص من الالف الى الياء من فضلكم

لا انا معتزرتش علي محتوي كلامي ومصر علية فعلاً . ودة شىء يخصني . لكن اعتزرت لو اسلوبي في توضيحي كان مندفع . وحصل خير مش حكاية من الاساس المهم الفايدة

الاخ الفاضل ألي زعلان .
حضرتك انا خريج ادارة اعمال - عين شمس بتقدير جيد - وكنت اعمل كمصمم جرفكس . و ويب جرفكس . وقريبا جدا سأعود للمجال بشركة خاص بي . - وامتلك من المهارات البرمجية php - java- css - html ومطور أساسي لعدة مواقع منها " طرب توب " وكنت سنيور جرفكس ديزين في شركات لها ترتيب بالشرق الاوسط .
واعتقد اني مش بلطجي ولا صايع . بالعكس البيئة ألي بتحتويني علمتني افيد كل شخص يطلب مساعدة . وافيدو بصدق فيما اعرفة .
واحب انصحك نصيحة من اخ . " كلامك هتحاسب علية ومئة بالمئة هوة ملصق بك فجعلو دائما يشرف ولا يخجل "

وحالياً انا لسا راجع من تاكسي شغال علية ^^ . والحمد لله مفيش تناقد فالاثنين . والموضوع مش فرد عضلات من وهم الخيال وتكاسي ومكروباصات و" افتكاسات حياء وجه " .

ولم ابيع التاكسي بسبب المشروع بل بسبب اخر .
وصدقني واقسم بالله انا متأكد انك لا تملك حتي توكتوك في سوق السيارات التجارية . لكن تنصح بما يضر الاخرين . وربنا يسامحك . واخر رد عليك هنا من طرفي .
بالتوفيق لك
قديم 05-02-2012, 08:17 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اعرف مشروع الميكروباص من الالف الى الياء من فضلكم

اهدوا يجماعه ارجوكم وصلوا ع النبى
احنا هنا لتعم الفائدة للجميع مش اكثر

وجزاكم الله خيرا على نيتكم الصافيه
وشكرا جزيلا

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت
قديم 05-02-2012, 09:12 PM
cars admire
Guest

مميز تعديلات مميزة ورهيبة اكسنت واكسيل !!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelsalah مشاهدة المشاركة

اهدوا يجماعه ارجوكم وصلوا ع النبى
احنا هنا لتعم الفائدة للجميع مش اكثر
وجزاكم الله خيرا على نيتكم الصافيه
وشكرا جزيلا

تعديلات مميزة ورهيبة اكسنت واكسيل !!!!!!!!!!

:pod_of_gold ::pod_of_gol d::pod_of_go ld:
قديم 05-02-2012, 09:26 PM
cars admire
Guest

Smile عاوز هيونداى اكسيل بموتور تويوتا ديزل بفتيسه !!!!استيراد!!!!!!!

waelsalah
عاوز هيونداى اكسيل بموتور تويوتا ديزل بفتيسه !!!!استيراد!!!!!!!

:pod_of_gold :