العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 29-03-2011, 10:19 PM
mamostafasayed mamostafasayed غير متواجد حالياً

mamostafasayed is on a distinguished road
افتراضي شيفولية لانوس ام الافيو

انا محتار في شراء سيارة جديدة في هذا الوقت هل اشتري ام انتظر...............
وفي حالة الشراء هل اشتري شيفولية لانوس ام الافيو.. حيث سمعت انهم مثل بعض
قديم 29-03-2011, 10:51 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شيفولية لانوس ام الافيو

والله السيارتان ...... سيارات ممتازه
انا .... أميل لشيفروليه لانوس

اللى تستريح لشكلها ..... توكل على الله واشتريها

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 29-03-2011, 10:53 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=51023
قديم 29-03-2011, 11:54 PM
cars admire
Guest

منقول رد: شيفولية لانوس ام الافيو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mamostafasayed مشاهدة المشاركة

انا محتار في شراء سيارة جديدة في هذا الوقت هل اشتري ام انتظر...............
وفي حالة الشراء هل اشتري شيفولية لانوس ام الافيو.. حيث سمعت انهم مثل بعض

انا زبون وقعت في فخ مراكز صيانة منصور وندمت ندم شديد (لانوس 2009) emadgem2004@hotmail.com
emadgem2004@hotmail.com

يا فندم انت صادق في كل شيء هو فالح بس يعملك اعلانات ويصرف بالملاييين لاكن يجيب ناس بتفهم او مهندسين عندهم ضمير او يطور من استخدام الات المستخدمة في صيانة السيارات واعطالهة لا طبعا
كل المراكز المعتمدة اللي هو مدورها ومراكز الصيانة التابعة لية كلها مشغلة عمالة تعبانة ومفيش عليها رقابة وغير منظمة وفوق كدة مفيش ضمير ولا صدق مع العميل
انا بتمني كل مواطن فلوسو حلال وتعبان فيها يا ريت ميرميش فلوسو في الارض ويشتري شيفورلية مش علشان المنتج وحش لا علشان هيتسرق طول فطرة الصيانة والضمان وهيتحرق دمو وعربيتو هتبوظ في التوكيل
الباشا شغال يعمل اعلانات ويقولك اوع تحط قطعة غيار مش مختومة او محطوت عليها العلامة المائية او اسم GM لاكن للاسف هو نفسو بيخمك وبيحطلك المنتج المصري او اخرك معاة يتحط منتج صيني زي ال ACDelco فرز 20
ربنا يستر علينا من طبقة العمالة والمهندسين اللي شغلين عندة طول فترة الضمان
غلطة ومش هتتكرر تاني ان شاء الله وربنا يعوض علينا

بس متنسوش تتفرجو علي الاعلان اللي بيقطع كل مسلسل وبرنامج ويقوللك (منصور انت في ايد امينة - ولا - العزم شديد والقوة حديد ) فعلا انت في ايد الست امينة .

يا جماعة ده مش توكيل دى ورشة تغبانة
لان العمال مش بيفهموا اطلاقا انا نفشى العربية كانت بتقطع و نبطل لوحدها خدوها و عما كل الى يتعمل لمد اسبوع و بعدين قالوا كده تمام و اول م اخذت العربية رجع نفس العيب المهم ان بحثت غلى النت و عرفت السبب و هو انى كان فى كابل معرق ميه فاكيته و نظفته و العربية بقت تمام

انصح كل شخص يصلح غربيته خارج التوكيل ده اضمن و بتبقى واقف على عربيتك و بتجيب قطعة الغيار الى انته عايزها ( اصلو او مضروب) ده غير انك بتتأكد انك صلحت العيب

لو كله عمل كده التوكيل مش هيشتغل و هيدللوا و هيعملوا عروض علشان الناس تروح تصلح بره
و على فكرة الى بيتعمل بره هو الى بيتعمل فى التوكيل
بس فى التوكيل بيدحك عليك و عجبى

التعديل الأخير تم بواسطة cars admire ; 30-03-2011 الساعة 12:00 AM
قديم 05-04-2011, 04:25 PM
aass aass غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدنى
هواياتي: السيارات

aass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of light

لانوس افضل لقرب المواصفات بينها وبين الافيو مع سعر اقل