العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 16-11-2012, 08:26 AM
msha.misho msha.misho غير متواجد حالياً

msha.misho is on a distinguished road
افتراضي للاهمية يا جماعه بيجو 106 مفيش مساعده ابدا ؟ يا جماعه انا معايا بيجو 106 مو 2000 نفسي اسال سوءال و حد يرد انا عايز اشتري رادياتير لعربيتي و مش لاقيه استبراد اقدر اجيبو منين و بكام ساعدوني انا جبت شوية حاجات و حاسس اني بتخيط ؟ ساعدونييييييي من مواضي

يا جماعه انا معايا بيجو 106 مو 2000 نفسي اسال سوءال و حد يرد
انا عايز اشتري رادياتير لعربيتي و مش لاقيه استبراد اقدر اجيبو منين و بكام ساعدوني انا جبت شوية حاجات و حاسس اني بتخيط ؟ ساعدونييييييي
قديم 16-11-2012, 12:12 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للاهمية يا جماعه بيجو 106 مفيش مساعده ابدا ؟ يا جماعه انا معايا بيجو 106 مو 2000 نفسي اسال سوءال و حد يرد انا عايز اشتري رادياتير لعربيتي و مش لاقيه استبراد اقدر اجيبو منين و بكام ساعدوني انا جبت شوية حاجات و حاسس اني بتخيط ؟ ساعدونييييييي من مو

هو اكيد محدش يعرف بس حضرتك ال انا اعرفه الحرفيين او اسئل البشمهندس هيثم مهندس فى توكيل بيجو وليه موضوع هنا حضرتك اسئله وهوهيجاوب عليك وده لينك الموضوع
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=39848
حتى هو كاتب رقم تليفونه ممكن حضرتك بكره تتصل بيه وتسال لو مش لاقى بره اكيد هتلاقى فى التوكيل

قديم 16-11-2012, 04:32 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للاهمية يا جماعه بيجو 106 مفيش مساعده ابدا ؟ يا جماعه انا معايا بيجو 106 مو 2000 نفسي اسال سوءال و حد يرد انا عايز اشتري رادياتير لعربيتي و مش لاقيه استبراد اقدر اجيبو منين و بكام ساعدوني انا جبت شوية حاجات و حاسس اني بتخيط ؟ ساعدونييييييي من مو

يا باشا لو مش لقيه خالص ولازم ريداتير جديد هتروح لاي حد بتاع ريداتيرات يفصلهولك نحاس وبيكون حلون انا فصلت واحد للماوتي عندي بعد ما الاصلي اتخرم وكان سعره اقل من الاصلي الاصلي كان عامل 500 ومش متأكد من جودته وكان الومنيوم يعن لو باظ هيترمي زي اللي قبله
لكن اللي اتفصل كان نحاس لو حصل فيه اي حاجه بيتصلع تاني وثالث ومليون هههههههههههه