العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 05-03-2013, 03:49 PM
ام سيف الدين ام سيف الدين غير متواجد حالياً

ام سيف الدين will become famous soon enough
افتراضي هو فى حد زى ولا انا لوحدى الى كده

السلام عليكم
بصوا ياجماعه انا جبت عربيه من حوالى سنه وشويه واتعلمت السواقه وبقيت الحمدلله بسوق كويس وانا جبت العربيه اصلا عشان اروح بيها الشغل بس من ساعة ماجبتها والدنيا والعه فى وسط البلد وانا شغلى فى وسط البلد ناحية ش محمد محمود وطبعا مابروحش بيها خالص عشان بخاف عليها يجرالها حاجه وهى مركونه وكمان باخد فى المواصلات نص الوقت تقريبا غير التدوير على الركنه وارفها ودلوقتى مابقتش بسوق العربيه خالص ممكن اقعد بالشهرين تلاته ماسوقهاش خالص وحاسه انى رجعت اخاف من السواقه تانى
وبقيت مدايقه اوى يعنى عندى عربيه وكل يوم بتبهدل فى المواصلات ومش عارفه اعمل ايه .
الخلاصه بقى انى بسألكم يعنى هو كل الى عنده عربيه بيروح بيها الشغل ولا بيركنها زى حالاتى ويستعمل المواصلات اصل بصراحه الموضوع ده مضايقنى اوى .
قديم 05-03-2013, 05:42 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هو فى حد زى ولا انا لوحدى الى كده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام سيف الدين مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
بصوا ياجماعه انا جبت عربيه من حوالى سنه وشويه واتعلمت السواقه وبقيت الحمدلله بسوق كويس وانا جبت العربيه اصلا عشان اروح بيها الشغل بس من ساعة ماجبتها والدنيا والعه فى وسط البلد وانا شغلى فى وسط البلد ناحية ش محمد محمود وطبعا مابروحش بيها خالص عشان بخاف عليها يجرالها حاجه وهى مركونه وكمان باخد فى المواصلات نص الوقت تقريبا غير التدوير على الركنه وارفها ودلوقتى مابقتش بسوق العربيه خالص ممكن اقعد بالشهرين تلاته ماسوقهاش خالص وحاسه انى رجعت اخاف من السواقه تانى
وبقيت مدايقه اوى يعنى عندى عربيه وكل يوم بتبهدل فى المواصلات ومش عارفه اعمل ايه .
الخلاصه بقى انى بسألكم يعنى هو كل الى عنده عربيه بيروح بيها الشغل ولا بيركنها زى حالاتى ويستعمل المواصلات اصل بصراحه الموضوع ده مضايقنى اوى .
لا والله انا مشكلتى عكسك انى بروح الشغل بالعربية وده بيخليها تعمل كيلوات كتير. بس بالنسبة لمشكلتك ممكن تخرجى بيها بالليل بعد الشغل عشان متفقديش الحس بتاع السواقة بس .

Komy
قديم 06-03-2013, 08:51 AM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute

حضرتك في ظل الزحام الشديد بغض النظر عن ظروف البلد سواقة العربية و ركنتها أصبحت عبء علي صاحبها لكن حضرتك أدري بحالك. يعني أنهي أريحلك؟ المواصلات و بهدلتها و الا العربية و مرمتتها؟
قديم 06-03-2013, 11:27 AM
الصورة الرمزية melkhayat83
melkhayat83 melkhayat83 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Engineer

melkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to all

انا لما بسافر اسبوع مابسوقش وارجع اسوق العربيه افضل شويه كده لحد ماخد الأحساس بالسواقه تاني وده طبيعي الي انتي حاسه بيه بس اما تيجي تسوقي تاني ممكن تهنجي 10 دقايق كده لحد ما المخ يتظبط تاني مع السواقه طبيبعي جدا الي انتي فيه وبييحصل لأي حد
قديم 06-03-2013, 06:09 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اختى الكريمة
ما انتى فيه الآن طبيييييعى جدا لا تقلقى
بس لا تتركى سيارتك وتتبهدلى انتى فى المواصلات
احنا بنجيب العربية علشان نرتاح من بهدلة المواصلات
بس تشجعى شوية شوية وتدريجيا هتقدرى تمشى وتركنى وتنظمى نفسك
بس لاتركنيها وما تسوقيهاش كده عمرك ما هتتجرأى على السواقة و هتفضلى دائما خايفة تسوقى
استعينى بالله واقراى الفاتحة وتوكلى على الله وربنا معاكى
ربنا يعطيكى خيرها ويكفيكى شرها
ولما تركنيها قولى ( إستودعتك الله الذى لا تضيع ودائعه ) وربنا يحظها لك من اى سوء

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم