العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 07-10-2014, 05:14 AM
feshawy feshawy غير متواجد حالياً

feshawy is on a distinguished road
افتراضي رد: افضل سياره من سعر 200 الف الى 250 الف انسيجنيا ام باسات اول فئه

فولكس فوكس اول مره اسمع هنا نزلت السوق المصري ولا لسه ...و الدارت عربيه تحفه اكيد بس انا مش على وفاق مع الامريكي
قديم 07-10-2014, 05:16 AM
feshawy feshawy غير متواجد حالياً

feshawy is on a distinguished road

انا مع واحد صاحبي و هي عربيه تحفه اكيد و بعد رايك رجعت تاني في تفكيري ... بس ايه السوبارو مجبتليش سيرتها خالص مع انها واخدا ٥٠. في من تفكيري عشان طرق و شوارع بلدنا الجميله
قديم 07-10-2014, 06:57 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة feshawy مشاهدة المشاركة

انا مع واحد صاحبي و هي عربيه تحفه اكيد و بعد رايك رجعت تاني في تفكيري ... بس ايه السوبارو مجبتليش سيرتها خالص مع انها واخدا 50. في من تفكيري عشان طرق و شوارع بلدنا الجميله
السوبارو عربية تحفة بس عيبها توكيلها سمعته سيئة
السكودا قطع غيار وصيانة متشلش همها نهائي مش مكلفة وسعر اعادة البيع كويس

لو مش فارق معاك الصيانة واعادة البيع توكل علي الله وهات السوبارو

قديم 07-10-2014, 10:17 AM
يحيى سعيد يحيى سعيد غير متواجد حالياً

يحيى سعيد is a jewel in the roughيحيى سعيد is a jewel in the roughيحيى سعيد is a jewel in the rough

سكودا و فولكس فاجن نفس عيوب الفتيس .. بيجو قطع غيار و صيانة نااااارين و سعر اعادة البيع سيئة جدا .. السوبارو عربية ملهاش وجود فى مصر قطع غيار و صيانة غالية جدا اكيد و اعادة البيع فى التراب .. و انسجيا نفس عيوب البيجو بس يمكن بدأت فى النتشار شوية بس .. معلش انا سودتها شوية عليك .. انا انصحك فى التفكير فى الكورى كيا سبورتاج او هايونداى i35 و بالتوفيق انشاء الله
قديم 07-10-2014, 05:26 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يحيى سعيد مشاهدة المشاركة

سكوداالماتو الmpi مفهوش مشاكل ارجو تحري الدقة و فولكس فاجن نفس عيوب الفتيس .. بيجو قطع غيار و صيانة نااااارين ( حضرتك تعرف اسعار صيانة البيجو او اسعار قطع الغيار بكام طيب ؟؟؟)و سعر اعادة البيع سيئة جدا .. السوبارو عربية ملهاش وجود فى مصر قطع غيار و صيانة غالية جدا( مشكلة السوبارو في الحوادث وليس في الصيانة لو متامن عليها مفيش مشلكة ) اكيد و اعادة البيع فى التراب .. و انسجيا نفس عيوب البيجو( البيجو مفهاش عيوب ) بس يمكن بدأت فى النتشار شوية بس .. معلش انا سودتها شوية عليك .. انا انصحك فى التفكير فى الكورى كيا سبورتاج او هايونداى i35 )الكيا الاسبورتاج والهيونداي افضل من العربيات الالماني والفرنساوي والياباني طب ازاي استقيموا يرحمكم الله))و بالتوفيق انشاء الله