العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 14-10-2009, 01:39 PM
fepsceasar fepsceasar غير متواجد حالياً

fepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond repute
رد: اي مساعده في الاكسارا انا جاهز

أمير وجوزيف ده مركز صيانة تاتوكيل عز العرب، وفى كمان ناس كويسين فى الصيانةزى امجد منهم ايهاب فى المعادى 0123104438 وااسمع عن احمد غلوش فى جسر السويس0101403527

ابو كمال
قديم 21-10-2009, 12:19 PM
osamasharp osamasharp غير متواجد حالياً

osamasharp is on a distinguished road
افتراضي رد: اي مساعده في الاكسارا انا جاهز

ربنا يكرمك يااستا ذ محمد دهب والله كلامك دهب انا ان شاء الله هااشتري الاكسارا النهارده وكلامك طمني لاني والله انا حبيت السيارة دي من اول نظرة ويمفي انها مش كوري لاني لا اطيق الكوري او الصيني يكفي انها من انتاج ستروين ركة عريقة من 100 سنه مش بنت امبارح انا عندي شاهين وبيعتها وشفت السيارة دي مصادفة وانا جالس عل احد الكافيها ت في مدينة نصر وبجوارها معرض سيارات فلفتت نظري لان شكلها حديث "up to date مواكب العصر مع انها 2001 وكان كل معلوماتي عنها ان حسين فهمي كان بيعمل اعلان لها ايام نزولها السوق وأعرف من الناس ان السيتروين سيارة فاشلة طول حياتها كعادة الشعب المصري المغرم بالفيات والكوري لانه كعادته لا يحب التجديد وبيخاف من اي جديد وبيعبد القديم فراعنه كالعادة الا اني بعدت عن المعارض ودعبست لغاية ربنا ما رزقني بواحدة كويسة عن طريق اخ فاضل علي موقع سيارات مصر اسمه أحمد كامل بارك الله فيه وهي سيارة محترمة فعلا وشكلها مثل موديلات 2010 الحديثة بل اجمل من كل الهونداي والصيني الغريب ياريت نحاول نكون ناس جريئة ولا نشوه سمعة اي شيئ قبل معرفته عن قرب وايضا سألت عن قطع غيارها في كل مكان ووجدتها ومش غالية لهذا الحد وان كانت كذللك فهي معمرة ممكن تيل الفرامل يعيش 3 سنين وانا كنت بغير تيل الشاين كل 6 شهور احسبوها بقي صح كما يحسبها الاجانب الذين يفكرون لبعيد عكسنا نفكر دائما اسفل قدمينا. وفقكم الله وشكرا اسامة
قديم 22-10-2009, 11:15 AM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of

الف الف ميروك ربنل يباركلك فيها ان شاء الله
بجد هتنبسط جدا وانت راكب العربيه دى
لو حصل حاجه لا قدر الله ان شاء الله كلنا مع بعض اخوه وبنساعد يعض
الف مبروك مره ثانيه

I'M always
DAHAB
it's my Name
قديم 22-10-2009, 11:24 AM
nilesmile nilesmile غير متواجد حالياً

nilesmile has a spectacular aura aboutnilesmile has a spectacular aura about

شباب سلام عليكم ؟؟؟ احب اصبح عليكو يا رجاله يا مجدع ؟؟ و احب اسال سوال
قدامى عربية سيتروين برلينجوو عاجبانى ايه رايكم فيها و اخبار قطع الغيار ايه ؟؟؟ هل متوافرة ؟؟
يعنى اشترى بقلب جامد و لا اروح ادور على عربية تانيه
قديم 22-10-2009, 11:28 AM
nilesmile nilesmile غير متواجد حالياً

nilesmile has a spectacular aura aboutnilesmile has a spectacular aura about

على فكرة الرعبية البرلينجو اللى قدامى موديل 2004 اتمنى الرد عليا فى اقرب وقت
و اسف على الازعاج
جزاكم الله خيرا