العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 12-04-2012, 03:13 PM
teffa85 teffa85 غير متواجد حالياً

teffa85 is a jewel in the roughteffa85 is a jewel in the roughteffa85 is a jewel in the rough
افتراضي رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

[QUOTE=محمد اشرف;650836]ا

البروتون ساجا 2007 بلاشههههاااا

طيب اية رائيك فى ساجا 2012 زيرو هل فى سبب جامد ان ابعد عن عربيات الساجا انا شايف انها عربية جامدة جدا واحسن من اللوجان فى الماتور بتاعها
قديم 12-04-2012, 06:35 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

[QUOTE=teffa85;650899]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف مشاهدة المشاركة

ا

البروتون ساجا 2007 بلاشههههاااا

طيب اية رائيك فى ساجا 2012 زيرو هل فى سبب جامد ان ابعد عن عربيات الساجا انا شايف انها عربية جامدة جدا واحسن من اللوجان فى الماتور بتاعها

الساجا 2012 زيرو ماشى اما مستعمل لا بلاش انا قصدى ان عربيه بالثمن ده وفيها شوية عيوب مش عجبانى اما لو زيرو وانتا متمسك بيها خلاص على بركة الله

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 12-04-2012, 06:48 PM
sara2006 sara2006 غير متواجد حالياً

sara2006 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف مشاهدة المشاركة

وانا ارشح لحضرتك الرينو سانديرو ستيب واى عربيه الصراحه تحفففففففففه جدا عن السانديرو العادى يعنى من الاخر السانديرو ستيب واى يليها اللوجان المانيوال الفول اوبشن وعندك الثانيين برده

بصراحه انا دورت علي سانديرو ستيب واى علي النت علشان مكنتش اعرفها العربيه حلوه اوي بجد وكتير بيشكروا فيها وسعرها مناسب
بس هو مش الفرنساوي قطع غياره غاليه والعربيه بتكون كمبيوتر متهيألي فصعب اي حد يفهم فيها ولا ايه بجد انا بقيت محتاره اوي وعاوزه استقر واخلص
قديم 13-04-2012, 12:15 AM
الصورة الرمزية SAMOOO
SAMOOO SAMOOO غير متواجد حالياً

SAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond repute

طيب إية رايى حضرتك فى سكودا فابيا ( 2001 - 2004 ) ال 1400 سى سى هل فيها عيوب معروفة ولا هى عربية كويسة

http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=84621
قديم 13-04-2012, 05:46 PM
ايمن فاروق محمد ايمن فاروق محمد غير متواجد حالياً

ايمن فاروق محمد is on a distinguished road

انا معايا فى حدود من 10000 الى 11.000 الف
وعايز حاجه تكون حالتها كويسه مصرفش عليها كتير واتا لسه هتعلم عليها السواقه
وتكون موفره من ناحيه البنزين و قطع الغيار يعنى مصروفها الشهرى قليل لانى حديث الزواج
وفى نفس الوقت مش هغير علطول هقعد شويه كده يعنى 5/6 سنين كده
محتار بين 127 ,128,132, لادا 2105, 124ايه رايك ولو فيه حاجه تانيه قولى برده