العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 28-05-2011, 03:36 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold
افتراضي رد: احذر من التعامل مع مصر للتامين

للاسف ساعة لما تروح تتعاقد على خدمه تلاقى كلام كويس وجميل وساعة التنفيذ تلاقى كلام فاضى ( الا من رحم ربى ). الافضل التعامل مع شركات اجنبيه. لان الشكوى يتم دراستها بعنايه وتفاديها بعد ذلك.

لا آله إلا الله. محمدُ رسول الله
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم
قديم 28-05-2011, 08:06 PM
mohamed488 mohamed488 غير متواجد حالياً

mohamed488 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eman2205 مشاهدة المشاركة

انا ما زعلتش من كلام حد بالنسبة لكلام حضرتك فهو صح اما بالنسبة لموضوع العملاء انا عارفة ان فى ناس طريقتها مش كويسة و دة موجود فى شركات كتير مش مصر للتأمين بس
احنا مش بنحب نبهدل العملاء و لا حاجة
بالنسبة لى الناس اللى اتعاملت معاية عارفة طريقة شغلى و فى ناس كتير من المنتدى اتعاملوا معاية
بالنسبة لموضوع الاخ محمد انا ما اطلعتش على الورق علشان اقدر اقول هو صح انة يتخصملوا 20 الف و لا اية و لو كان فى ايدى حاجة انا كنت ساعدتة لانى عمرى ما اتأخرت على حد
و شكرا للجميع
لله الامرمن ومن بعد , ياانسة ايمان انا ارسلت لك كل الاوراق اللي طلبتيها مني وغير كده شرحت لسعادتك الموضوع بالتفصيل صورة الوثيقة ورقم الحالة بمصر للتامين مشعارف في ايه تاني
هي الثورة لسة ما وصلتيش مصر للتامين ولا ايه هما فلول ولا ثورة مضادة ولا !!!!!!!!!؟
قديم 28-05-2011, 08:11 PM
mohamed488 mohamed488 غير متواجد حالياً

mohamed488 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa_saad مشاهدة المشاركة

الموضوع ده قديم كنت شايفه من فتره ايه اللى رجعه تانى
ٍعادتكالموضوع مارجعيش تاني المشكلة لم تحل بعد
قديم 20-04-2012, 12:59 PM
ehabz330 ehabz330 غير متواجد حالياً

ehabz330 is on a distinguished road

سبحان الله
قديم 20-04-2012, 02:12 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

طولعمري ما باحبش التأمين الواحد يخلي فلوسه ف جيبه لو حصلت حاجه واهو ربك هو الستار