العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 04-12-2009, 08:05 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مش ندمان لإختيار عربيتك؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wz.u.4.ever مشاهدة المشاركة

الاول انا بشكر صاحب الموضوع لانه فكرة لذيذة اوي

نيجي باه للموضوع
انا لسه جديد ف العربيات ولسه ع فكرة متعلم السواقه السنة اللي فاتت بالرغم من اننا كان عندنا العربيه من وانا لسه عيل صغير بس البركة ف الحج باه الي ماكانش بيعلمنا السواقه وبرضه العيب مني بس ماعلينا
افتكر ان كان عندنا عربية فيات 128 وبعد كده 132
لكن انا اتعلمت ع فيات تمبرا ودي انا حبيتها اوي لدرجه ان كان فيها عداد ديجتال وكانت لذيذة واتخانقت معاهم ف البيت عشان باعوها لخالي عشان كنت عايزها ليا
بس وجبنا اوكتافيا a4موديل 98 بس عربيه جااااامده بجد بس برضه لسه اما بشوف التمبرا بزعل عليها بصراحة
ptmnlo123per144
فعلاً فى بعض الأحيان الواحد بيتعلق بعربيه حتى لو جاب احسن منها بيفضل يحن لعربيته المحببه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haitham2010 مشاهدة المشاركة

احلي حاجة في الموضوع ده ان محدش عاجبو حالو (علي رأي مكي) و منهم اناptmnlo123per1127
حتي لو الواحد معاه بوجاتي هايقول مش عاجباني ...دايما الانسان بيبص لنص الكوباية الفاضي
يا سيدى هاتلى بس البوجاتى وانا حفضل اكتب شعر فجمالها و حبى ليها

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 04-12-2009, 09:02 AM
xabi xabi غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود مدحت
التخصص العملى: طالب بكليه تجاره

xabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to behold

انا عن نفسى اول عربيه جبناها كانت 128..وعلى قد العربيه دى ماكانت بتقعد عند الميكانيكى اكتر من عندنا الا انى بالرغم من كده كنت بحبها حب غريب اوووووووووى بالرغم من اللى اصرف عليها لدرجه انى بعد 6 شهور لما اتباعت قبلت اللى اشتراها واستأذنته اخدها لفه وفعلا ساعه لما ركبته حسيت انى سايق هامر مش فيات.هههههه
والحمد لله انا معايا دلوقتى كريستاله بجد عربيه تحفه وبسم الله مشاء الله مشاكلها قليله جدا جدا..وربنا يبارك فيها
اما العربيه اللى انفسى اشتريها فهيالانسر شارك
قديم 04-12-2009, 11:30 AM

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة king mimo20 مشاهدة المشاركة

اولا شكرا يا صقر باشا على الفكرة الحلوة دى

بالنسبة العربية اللى ندمت لما اشترتها هى الاوبترا معداش اسبو وانخبطت منى عربية مفيهاش اى درجة امان خالص وعبارة عن ورق
+ انى ندمت لما انعرض عليا سكودا ومجبتهاش حسيت انها مش شبابى مش عارف لية !!!!!!!!!1
اما العربية اللى نفسى اجيبها هى تويوتا افلاون بجد وهم وخيال

بس الحمد لله على الكورولا دلوقتى
عفواً يا استاذ كينج
بس الأبترا مش ورق, هيا صحيح مفهاش ايرباج ولا abs بس صاجها و عفشتها كويسين جداً, موضوع انها إتخبطت ممكن يكون خلاك تشيل منها شويه و ربنا يباركلك فى الكورولا و إن شاء الله تجيب الأفالون بس تدينى لفه

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 04-12-2009, 03:41 PM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light

انا الندم عندى مزدوج بس جايز خير الله اعلم بالخير فين وربنا يبارك فى الى موجود. ندمت ان كان معايا فورد فوكس 2007 زيرو كنت شاريها عامله 900 كم ماعملتش الاف وبيعتها لما خوفونى من سعر اعاددة البيع وقطع الغيار وانها مش سهله فى صيانتها...وزعلت لما بعتها وجيبت لانسر 2006 نندمت انى جيبتها او يمكن علشان قارنتها بالفورد حسيت انى راكب عربيه موديل قديم لا رفاهيه ولاثبات ولكن عزائى فى سهولة الصيانه وقطع الغيار وسهولة البيع وربنا يبارك للكل لان العربيات حظوظ
قديم 04-12-2009, 04:14 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xabi مشاهدة المشاركة

انا عن نفسى اول عربيه جبناها كانت 128..وعلى قد العربيه دى ماكانت بتقعد عند الميكانيكى اكتر من عندنا الا انى بالرغم من كده كنت بحبها حب غريب اوووووووووى بالرغم من اللى اصرف عليها لدرجه انى بعد 6 شهور لما اتباعت قبلت اللى اشتراها واستأذنته اخدها لفه وفعلا ساعه لما ركبته حسيت انى سايق هامر مش فيات.هههههه

والحمد لله انا معايا دلوقتى كريستاله بجد عربيه تحفه وبسم الله مشاء الله مشاكلها قليله جدا جدا..وربنا يبارك فيها
اما العربيه اللى انفسى اشتريها فهيالانسر شارك
ربنا يكرمك ان شاء الله و تشترى الشارك الى نفسك فيها بس ليا لفه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moslem2 مشاهدة المشاركة

انا الندم عندى مزدوج بس جايز خير الله اعلم بالخير فين وربنا يبارك فى الى موجود. ندمت ان كان معايا فورد فوكس 2007 زيرو كنت شاريها عامله 900 كم ماعملتش الاف وبيعتها لما خوفونى من سعر اعاددة البيع وقطع الغيار وانها مش سهله فى صيانتها...وزعلت لما بعتها وجيبت لانسر 2006 نندمت انى جيبتها او يمكن علشان قارنتها بالفورد حسيت انى راكب عربيه موديل قديم لا رفاهيه ولاثبات ولكن عزائى فى سهولة الصيانه وقطع الغيار وسهولة البيع وربنا يبارك للكل لان العربيات حظوظ
معلش, كل الى يجيبو ربنا كويس, بس هيا فعلاً الفوكاس ركوبه تانيه خالص خالص, ربنا يعوض عليك وتجيب الى احسن منها ان شاء الله

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.