العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 21-11-2009, 12:50 AM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مش ندمان لإختيار عربيتك؟؟

موضوع جميل تشكر على طرحه؟
اول عربيه كانت من 8 سنوات وكانت سوزوكى سوفت بعدها بفتره بسيطه جبت ماروتى مستعمل ما كنتش وحشه ومتعبتنيش ؟ وجبت لادا تفاريا صرفت عليها اد تمنها ؟ بعدها فكرت فى زيرو كنت بفكر فى هيونداى اى نوع هتش باك المقدم الى كان معايا 17,500 كان هيجبها بمقدم 25% رجعو قالو المقدم 40% فجبت الماروتى زيرو؟ والحمد لله فضل ونعمه

قديم 21-11-2009, 06:26 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr/Mohammed مشاهدة المشاركة

انا جبت نيسان صني
والصراحه ندمان
وانا جايبها لرغبه والدي ليها
وانا كان نفسي بجد في تويوتا كورولا
ربنا يكرمك ان شاء الله و تشترى الكورولا الى نفسك فيها
بس يا ريت تقول ندمان ليه على النيسان الصنى علشان كلنا نستفيد و ايه الى مخليك نفسك فى الكورولا

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 21-11-2009, 06:34 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro mada مشاهدة المشاركة

انا اشتريت فيرنا علي اقتناع تام بس مكنتش مقتنع بلونها ( اشتريتها نبيتي لان مكنش في اللون الاسود اللي انا عايزه ) و بعدين لما عملت 1000 كيلو بعتها لظروف خاصه و جبت الجوليت منطقه حره لونها اصفر ( و برضه كان نفسي في الاحمر او الاسود بس متلاقتش حاجه نضيفه ) و اديني ماشي بالجوليت لغايه ما ربنا يكرم بفلوس و ابيع الجوليت و اجيب عربيه زيرو حتي لو صيني و لا حتي قسط لاني اتقرفت من المستعمل اصلا
و طبعا نفسي اركب ميني كوبر ( دي عربيه احلامي )
ان شاء الله ربنا يوفقك و تشترى عربيه زيرو محترمه بس استنى شويه على المينى, بلاش السنه دى خليها السنه الجايه

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 21-11-2009, 05:46 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr/Mohammed مشاهدة المشاركة

انا جبت نيسان صني
والصراحه ندمان

انا معايه نيسان صنى مو2000 يعنى بقلها 10 سنين والصراحه

مش ندمان على الاطلاق

يارت حضرتك تقولنا ندمان ليه العربيه فيها مشاكل ولا انت كونت عايزه كورولا ؟؟؟

قديم 21-11-2009, 05:53 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

بس استنى شويه على المينى, بلاش السنه دى خليها السنه الجايه
ههههههههههههههههه
و الله دمك خفيف يا صقر باشا
و ربنا يكرم بفلوس اشتري بيها عربيه زيرو محترمه