العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 14-11-2010, 10:22 AM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future
افتراضي رد: مش ندمان لإختيار عربيتك؟؟

انا اتولدت و لا قيت عندنا 132 كنت بعشقها اتعلمت عليها السواقة و بجد عربية تحفة و لحد دلوقت بحن لايامها اول ما سافرت الامارت قلت اجيب عربية زيرو تعد معايا 4 سنين و انزلها مصر روحت مدبس في 307 2006 زيرو و دي كانت غلطت عمري رغم ان ناس كتير هناك حظروني منها بس نقول اية ساعة القضي يعمي البصر المهم بعتها في اواخر 2007 و قلت العب في العربيات شوية روحت شاري تيدا كانت مع واحد صحبي و كان نازل مصر نهائي فضلت معايا شهرين بالظبط و بعدين بعتها و بعدين واحد صحبي سابلي لانسر بومة لمدة 3 شهور 1300 عربية تعبانة في السحب جدا كان نفسي اوي اشتري كورولا 2007 1300 و ابقي انزلها مصر بس كانت موش موجوده علشان الموديلات 2008 الشكل الجديد كان نزل خلاص المهم انا دلوقت معايا يارس 2007 1300 فل اوبشن عربية بجد تحفة و موش ناوي افرط فيها
اول السنة دي بابا باع 132 و بجد زعلت اوي و هو كمان بعد ما باعها فضل بتاع شهر زعلان العربية كانت معاة لمدة 30 سنة عشرة بردوا المهم اشتري هو دلوقت بعد نصيحة مني طبعا و بعد ما تعبت المنتدي معايا اشتري كورولا 2003 اوتو يعني حاجة من ريحة الكورلا 2007 . و الحمد لله موش ندمان لا علي الكورولا دي و لا ندمان علي اليارس بس بفكر كمان شوية ابقي ادي اليارس للمدام و اجيب لي حته سيفك VTI
قديم 17-11-2010, 02:50 AM
اسماعيل الشيخي اسماعيل الشيخي غير متواجد حالياً

اسماعيل الشيخي is on a distinguished road

والله يا شباب موضوع جميل انا بالنسبالي لسه جديد في موضوع العربيات و لسه متعلم سواقه علي عربيتي اللي اشتريتها من عشرين يوم و هي اكسيل 97 و انا كنت رافض فكرة المستعمل بس انا غيرت رائيي بعد رحلة عذاب مع البنوك المهم ربنا كرمني بالعربيه دي ومستحملاني فترة تعليم السواقه و ابتديت احبها مع اني كان نفسي في نيو اكسنت اتوماتيك جديدة لدرجة اني كنت باحلم بيها و الحمد لله بعد ثلاث شهور حيرة بين شري مستعمل و لا جديد ربنا كرمني بالعربية الاكسيل و هي شكلها مش قد كد لكن حالتها كويسه و سليمه زي ما بيقولو فابريكه و الحمد لله الواحد باله مرتاح و مش ندمان
قديم 17-11-2010, 03:00 AM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute

انا مش بندم على اى عربية لانى مش بركب الا العربية اللى بينى وبينها قصة حب

لو مبحبش العربية مبركبهاش حتى مع حد زى البويك مبحبهاش مبركبهاش مع صاحبى