العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس

فولكس فولكس فاجن Volkswagen من اكثر السيارات مبيعاً فى العالم وتضم حاليا شركات سكودا وابيزا واودى وتستحوز عليها بورش الالمانية من اشهر سياراتها بيتلز جولف بولو جيتا باسات توران وطوارق وسوران كروس فوكس

قديم 08-12-2013, 03:52 PM
hamdy halawa hamdy halawa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

hamdy halawa is on a distinguished road
طلب عايز اعرف ازاى اصلح علبة الدركسيون

الموضوع عربيتى بونتير 2006 اشترتها فيها مشكله فى علبه الدركسيون ودتها لواحد عملها اصلاح وتغير اوسيهات وخد 350 ج خت العلبه ورحت للعفشجى ركبها وخد 100ج فك وتركيب خت العربيه ومشيت فلقيت الدركسيون تقيل فى الشمال رجعت للعفشجى ركب العربيه وجرب وقللى امشى بيها شويه وهيلين معاك مشيت بيها 6 شهور وهو زي ما هو رجعت للى صلح العلبه جرب وقللى البور قاطع فى الشمال وقللى عايزه بلف وطبعا الوسيهات هتتغير قولتلو ماشى تتكلف كام قللى 600ج كان مدينى ضمان 6 شهور عدى الضمان بحوالى 20 يوم قللى معرفكش
وبناء عليه انا عايز اصلحها بنفسى وانا غيرت زيت البور وفضيت القديم وغسلت العلبه وحطيت زيت بور شيل وبردو مخفش
عايز حد يقوللى اصلحها ازاى وجيب حاجتها منين
قديم 08-12-2013, 04:31 PM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اعرف ازاى اصلح علبة الدركسيون

فى خراط متخصص فى احمد عصمت من جسر السويس ..الحاج كرم موبايل01002740691, روح له يشوفها -,,,

قديم 08-12-2013, 07:26 PM
hamdy halawa hamdy halawa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

hamdy halawa is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز اعرف ازاى اصلح علبة الدركسيون

انا بشكرك على اهتمامك بس انا بحب اعمل الحاجه بايدى وده لانى دفعت قبل كده فى حاجات فى العربيه ومع ذلك متتعملش صح وارجع اعملها انا بايدى تانى لان محدش عندو ضمير عيزين يخدو فلوس وبس