العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 12-10-2009, 11:03 AM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
مساعدة لشراء لانوس

الى الاستاذ سيف مشرف القسم التجارى : ارجو المساعدة لتوضيح انسب العروض حاليا لشراء لانوس LS
حيث ان توكيل منصور طرح موديلات لانوس 2010 بدون اى تغيير فى السيارة وبنفس اسعار 2009
هل فى هذه الحالة مخزون موديلات 2009 سعره سيقل شوية ؟

وماهى افضل الاماكن من حيث العروض هل التوكيل نفسه (احد معارض منصور ) ؟ او معرض المصرية ؟ ام ابوغالى ؟؟ ام اخرون ؟؟
برجاء الافاده لو امكن تنفيذ الشراء من خلال معرض سيادتك

برجاء الرد على الموقع او Bendary-M@hotmail.com
ولك جزيل الشكر
خالص تحياتى ،،،

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 12-10-2009, 02:12 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مساعدة لشراء لانوس

بخصوص موديل 2009 هو هو فى 2010 ودة مش خزين قديم لان منصور بيقوم بتجميع العربية هنا فى مصر وللاسف عمر مكان منصور هيحلم يبع هذا الكمية ويكون عندة هذا الطلب على العربية الانوس عايز اقول لحضرتك ان العربية بتطلع من عندة فى التجميع تكون متباعة وفى طلبات كثيرة على العربية ومتنساش ان العربية بتتباع اوفر بريس يعنى اعلى من السعر الرسمى
ومفيش الكاملة بقالنا مدة مطلعتش من عندة وبيطلع اللون ال هو عيزة ومحدش بيقدر يتكلم يعنى الاسبوع الماضى كان فى ابيض بس وشوية اسود وكان الاسود وصل سعرة 68 الف والابيض ب 67500
ودة عند كل الناس عندى وعند المصرية وكل المعارض وان كان المعارض الكبيرة فرضيت سعر اعلى من ذلك لانها مش رضية بربح قليل
المهم حضرتك الانوس هتفضل كدة علشان الطلبات الكثيرة على العربية ودة زى ماحنا كلنا فى تجارة السيارات بنقول على منصور ان اللانوس دة الفرخة ال بتجبلة دهب
هتروح لمنصور هتحجز بالسعر الرسمى ويتفرض عليك لون وتنتظر فى قوائم انتظار عند منصور معدية 3 اشهر ودة علشان يعرف يسلم لبقية التجار والموزعين وللاسف هو عندة طلبات كثيرة علشان مشروع الاحلال
لو محتاج اى شى انا تحت امرك وتبعنى بالاخبار
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 12-10-2009, 02:27 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

شكرا سيف بك على المعلومات المفيده والاكيده
هو المشكلة مش فى الانتظار لكن فى فرض اللون لان مش كل الوانها كويسه - وبعدين انهارده فى موضوع على المنتدى ان احد زوار المنتدى بيشتكى من تقفيل السيارة مو 2010
فواضح ان بعد موضوع التاكسى بقى التقفيل تعبان عشان يلحقوا ينفذوا التسليمات
لو فى موديل 2009 لسه موجود يبقى احسن ولا ايه رايك ؟
ولا الظاهر انى اتأخرت فى اخذ قرار الشراء
وشكلها كده هبتدى اشوف حاجه تانيه كبديل عن اللانوس - يمكن بقى اطلع سنه لنيو اكسنت او كيا ريو

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 12-10-2009, 10:23 PM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

شكرا سيف بك على المعلومات المفيده والاكيده
هو المشكلة مش فى الانتظار لكن فى فرض اللون لان مش كل الوانها كويسه - وبعدين انهارده فى موضوع على المنتدى ان احد زوار المنتدى بيشتكى من تقفيل السيارة مو 2010
فواضح ان بعد موضوع التاكسى بقى التقفيل تعبان عشان يلحقوا ينفذوا التسليمات
لو فى موديل 2009 لسه موجود يبقى احسن ولا ايه رايك ؟
ولا الظاهر انى اتأخرت فى اخذ قرار الشراء
وشكلها كده هبتدى اشوف حاجه تانيه كبديل عن اللانوس - يمكن بقى اطلع سنه لنيو اكسنت او كيا ريو
ليه مبصتش للوجان مثلا ولا انت تبع الطيار اللوجان احسن من الاكسنت والريو وارخص منهم واشد في كل حاجة عفشة موتور كماليات وسعر ووكيل 66900 حم فول اوبشنptmnlo123per122