العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 31-07-2013, 05:08 PM
Hisham khalil Hisham khalil غير متواجد حالياً

Hisham khalil is on a distinguished road
افتراضي رد: مساعدة ضرورى فى طنابير الفيرنا والتيل

لو عايز نصيحتي يعني بلاش تغيير التيل اصلا ... لان موضوع خراطه الطنابير ده حاجه مؤقته وهتضطر تغيرهم بعد فتره بسيطه فا بلاش تخسر نفسك تمن تيل اصلي جديد وانسي موضوع التيل التانى ده ..كله مضروب
على فكره الكلام ده عن تجربه ...انا عندي في الشركه 11 عربيه فيرنا وانا مسئول عن صيانتهم وبقولك المفيد
قديم 05-08-2013, 04:47 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham khalil مشاهدة المشاركة

لو عايز نصيحتي يعني بلاش تغيير التيل اصلا ... لان موضوع خراطه الطنابير ده حاجه مؤقته وهتضطر تغيرهم بعد فتره بسيطه فا بلاش تخسر نفسك تمن تيل اصلي جديد وانسي موضوع التيل التانى ده ..كله مضروب
على فكره الكلام ده عن تجربه ...انا عندي في الشركه 11 عربيه فيرنا وانا مسئول عن صيانتهم وبقولك المفيد
كلامك فعلا مظبوط دى تالت مرة امس على الطنبورة وبرضة بترجع تانى والمهندس اللى هناك قالى عايز تريح نفسك هات اتنين كورى بتاعهم عشان دول مصرى بصراحة قلت امس على الطنبورة واركب التيل زى ما هو والحمد لله على كل شئ بس انا عارف انها هترجع فعلا تانى ويارب يخيب ظنى
اشكرك وكل عام وانتم بخير
قديم 31-12-2013, 12:35 AM
hamed22 hamed22 غير متواجد حالياً

hamed22 is on a distinguished road

اريد ان اعرف سعر علبة فيوزات فاضى بكام للفرينا