العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى > الشهر العقارى

قديم 23-11-2010, 10:29 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي صاحب العربية معاة توكيل والرخصة مش باسمة ومعاة توكيل انا هشترى منة العربية دلوقتى المفروض هو هيعملى توكيل

ارجو الرد انا لية استفسار دلوقتى انا هشترى عربية صاحب العربية معاة توكيل والرخصة مش باسمة ومعاة توكيل انا هشترى منة العربية دلوقتى المفروض هو هيعملى توكيل فى الشهر العقارى والتوكيل الاى معاة دة اخدوة ولا لا ارجو التوضيح الكامل وشكرا

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 24-11-2010, 08:44 PM
wgendia wgendia غير متواجد حالياً

wgendia is on a distinguished road
افتراضي رد: صاحب العربية معاة توكيل والرخصة مش باسمة ومعاة توكيل انا هشترى منة العربية دلوقتى المفروض هو هيعملى توكيل

طبعا وحتما ولابد لازم تاخد اصل التوكيل اللى معاه عشان الورق يبقى مسلسل ومترتب صح كالتالى 1- الرخصه 2-توكيل من صاحب الرخصه الى المالك الاول 3-توكيل من المالك الاول الى المالك الثانى اللى هو انت وهكذا ويبقى معاك الاصل طبعا وتصورة عشان لو ضاع منك
قديم 24-11-2010, 08:46 PM
wgendia wgendia غير متواجد حالياً

wgendia is on a distinguished road
افتراضي رد: صاحب العربية معاة توكيل والرخصة مش باسمة ومعاة توكيل انا هشترى منة العربية دلوقتى المفروض هو هيعملى توكيل

مع ملاحظة ان الرخصه لازم تكون ساريه ومعاها براءة ذمه(شهادة مخالفات) لم يمر عليها شهر ولو الرخصه منتهيه يبقى لازم شهادة بيانات
قديم 24-11-2010, 09:38 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

متشكر جدا يا استاذنا يعنى انا اخد اصل التوكيل الاى معاة ويعملى توكيل جديدة لية انا واخد الرخصة ودلوقتى انا اعمل العقدين شراء السيارة تمام عادى خالص ونروح الشهر العقارى يعمل التوكيل لية واخد التوكيل الاى معاة هو غير بتاعى انا تمام

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت