العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 27-08-2009, 02:55 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmedmido_egypt مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
أنا من القاهرة
عايز عربية تقسيط مستعملة فوق 1995 زي هيونداي اكسنت او دايو لانوس او كيا شوما او اي حاجة يابانى
هدفع مقدم حوالى 20000 والتقسيط فى حدود 3 سنوات
المرتب فى حدود 2000 جنية فى شركة كبيرة
E.Mail : marco4ever_2004@hotmail.c om
يفضل انك تختار موديل اعلى من 95 ابدا من موديل 2000
لو محتاج انا تحت امرك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 28-08-2009, 12:18 PM
Net2m Net2m غير متواجد حالياً

Net2m is on a distinguished road

أ سيف الدين
عايزه عربية لانسر اوتوماتيك 1600 موديل 2006 الى 2007 يكون عدادها قليل و حالتها جيده يا تري سعرها كام
ممكن ادفع مقدم 35 الف او 40
المتبقي هايبقي كام ؟
والقسط هايبقي كام ولمدة اد ايه؟
ولو حبيت في اى وقت انى اكمل بقية الاقساط مرة واحدة هايتخصم جزء من المتبقي ولا لا؟

وللعلم انا موظفه قطاع خاص و مرتبي بيتحول علي البنك ومقيمه بمدينة نصر في تمليك بأسمي الشخصي.
قديم 28-08-2009, 04:33 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Net2m مشاهدة المشاركة

أ سيف الدين
عايزه عربية لانسر اوتوماتيك 1600 موديل 2006 الى 2007 يكون عدادها قليل و حالتها جيده يا تري سعرها كام
ممكن ادفع مقدم 35 الف او 40
المتبقي هايبقي كام ؟
والقسط هايبقي كام ولمدة اد ايه؟
ولو حبيت في اى وقت انى اكمل بقية الاقساط مرة واحدة هايتخصم جزء من المتبقي ولا لا؟

وللعلم انا موظفه قطاع خاص و مرتبي بيتحول علي البنك ومقيمه بمدينة نصر في تمليك بأسمي الشخصي.
ممكن تركب جديد ومستعمل
ويريت اعرف رقم تليفون حضرتك علشان اعرف اساعد حضرتك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 29-08-2009, 03:44 AM
7oda82 7oda82 غير متواجد حالياً

7oda82 is on a distinguished road
افتراضي مطلوب سيارة موديل 98

ا / سيف بعد التحية
كنت عايز سيارة موديل من 96 الى 98 سينا او دايو او ابيزا فى حدود 40000 جنيه انا هدفع مقدم فى حدود 18000 وهدفع قسط فى حدود 600 الى 700 للعلم انا عندى مطبعه وليها سجل تجارى وبطاقة ضريبية لو ينفع معاك الكلام ده بديل لمفردات المرتب ياريت تقولى ومعلومة اخرى باردو انا من طنطا بس ممكن اجيب ضامن لو تحب من القاهرة ياريت تعرفنى ولك جزيل الشكر
قديم 29-08-2009, 06:54 AM
dream dream غير متواجد حالياً

dream is on a distinguished road

ا / سيف
ممكن تساعدنى انا عايزة اجيب عربية حلوة تصلح للسفر يوميا ... انا معايا مقدم حوالى 8000 جنية
وممكن ادفع قسط لحد 1500 جنيه ... هو انا كنت بفكر فى الماتريكس بس هل ينفع ولا ده خيااال
بس انا مش من سكان القاهرة ولا موظفة انا لسة طالبة ...... من فضلك رد عليا ضرورى . و اسفة لتعبك جدا

الكلمات الدليلية
سيارات مستعملة للبيع فى مصر