العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 18-05-2011, 04:52 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا خبراء القيادة بالاسكندرية ساعدوني

الاستاذ ماجد رد عليك الرد الوافي الشافي لكن بالنسبة لكورنيش اسكندرية في الصيف انصحك بالمشي في الحارة الوسطي لوجود ناس كتير بتعدي الشارع علي الجنبين وساعات بينطوا في وسط الشارع فجاة وخد حارة واحدة فقط والتزم بيها طول الطريق حتي مع ملفات الطريق وان حبيت تتنقل من حارة الي اخري يجب استخدام الاشارة في كل مرة وحاول الاول تمشي بالعربية بليل متاخر علي الكورنيش عشان الزحمة بتبقي اخف لغاية ما تاخد علي الطريق وبعدين حتلاقي الموضوع بسيط بعد كدة انك تمشي في الزحمة

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 20-05-2011, 07:28 PM
douha_nour douha_nour غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد ضعيف بين يد الله
هواياتي: السيارات

douha_nour is on a distinguished road

جربت من ومين وطلعت علي الكورنيش بجد حاجة وحشة قوي الناس طايرة وبتعدي من اي حته مشيت مين بس مش يمين قوي لقيت الناس بتعديني من اليمين جنب الرصيف رغم ان المسافة ضيقة وانا راجع رايح المنتزة مشيت شمال جنب الجزيرة بس اليوترنات مقرفة ولو سرحت تدخل في الرصيف وجربن النص زفت مش عارف والله اعمل ايه شوفولي حل وجربت امشي من جوة شارع ابقير زحمة مووووووت
قديم 21-05-2011, 04:12 PM
douha_nour douha_nour غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد ضعيف بين يد الله
هواياتي: السيارات

douha_nour is on a distinguished road

جربت من ومين وطلعت علي الكورنيش بجد حاجة وحشة قوي الناس طايرة وبتعدي من اي حته مشيت مين بس مش يمين قوي لقيت الناس بتعديني من اليمين جنب الرصيف رغم ان المسافة ضيقة وانا راجع رايح المنتزة مشيت شمال جنب الجزيرة بس اليوترنات مقرفة ولو سرحت تدخل في الرصيف وجربن النص زفت مش عارف والله اعمل ايه شوفولي حل وجربت امشي من جوة شارع ابقير زحمة مووووووت
قديم 14-06-2011, 05:04 PM
الصورة الرمزية hhhesham
hhhesham hhhesham غير متواجد حالياً
من انا؟: هشام
التخصص العملى: ضابط شرطه
هواياتي: اقفل العدادات

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of

بص انا كونت زاياك بظبط و علشان اكسر الخوف لانى كنت متعلم السواقه فى مدرسه اخات العربيه و نزلت على البحر علطول و كانت بتبطل منى فى ال اماكن الزحمه و كدا men 2l 25er lazem t5osh bsedrak we tnzel tso2 we hea swaea 3adea ka2nak fe share3 2bo 2er we hwa fade we momken tnzel fe 2w2at 2l ba7r ekon fade l7ad lma t7fazo kwaes we ba3d kda anzel wa7da wa7da fe 2l za7ma
قديم 05-07-2011, 09:56 PM
spera516 spera516 غير متواجد حالياً

spera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of light

يا باشا انت معاك لادا
يعني اطلع على الكورنيش واخبط العربيات ولا يهمك حاجه اخرها 200 ج تصليح

اهم شىء فى الكورنيش المرايات وماتروحش يمين ولا شمال من غير ماتتأكد وتبص فى المرايه انك مش هاتقطع الطريق على حد وامشي على مهلك

انا اتعلمت السواقه فى يومين والتالت كنت واخد الكورنيش لوحدي والله من اوله لاخره وطلعت على الدولى من 45 لحد كارفور والله على ما اقول شهيد

الكلمات الدليلية
الي خبراء الاسكندرية في السواقة