العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 19-02-2011, 01:45 PM
الصورة الرمزية ZAKRYAEEISA
ZAKRYAEEISA ZAKRYAEEISA غير متواجد حالياً
التخصص العملى: banker
هواياتي: cars

ZAKRYAEEISA will become famous soon enoughZAKRYAEEISA will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار لمالكي 206 عن سعر الماتور

برجاء مراسلتى على الخاص zakryaeeisa@yahoo.com هادى حضرتك تليفون تاجر من بور سعيد عنده نص كامل من الاكصدام حتى كرسى السائق شامل الموتور بكل محتوياته حتى دوره التكييف والموتور ده موديل 2006 تربو 1400 سى سى وده انا متأكد منه لان انا كنت باشتريه بس للاسف استرخصت ورحت اشتريت موتور فاضى خالص بيقولوا التجار عليه بلوك فاضى يعنى لا فيه دينامو ولا مارش ولا حتى الحساساات بتاع الموتور على العموم انا الحمد لله ركبت الموتور والعربيه ظبططت معايا لكن التاجر ده عنده النص ده ولم يباع حتى الان لانه بيصفى وقفل محله وكان عرفنى عليه واحد صاحبى لو كاكنتش ركبت الموتور اتصل بى ورتب سوا هو النص كامل ب 4000 جنيه خد الموتور واللى انت عاوزه من النص والباقلى اخده انا ونتحاسب بما يرضى الله بالطريقه دى هتاخد انت موتور محترم موديل حديث ضامن انه 1400 سى سى وبسعر كويس واخد انا شويه قطع غيار اشيلها عندى للحاجه ( على فكره انا سبق وقلت لك ما حدش بيعرف ال 1400 من ال1100 حتى التجار نفسهم لكن ورق الموتور واضح فيه السى السى بتاعه