العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 21-11-2010, 05:27 AM
الصورة الرمزية iprahim_refaat
iprahim_refaat iprahim_refaat غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales supervisor

iprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the rough
افتراضي رد: مقارنة غريبة شوية يا ريت كل اللي يدخل يقولي راية ؟

انا هاقولك رأي غريب شويه عارف ان فيه ناس كتير هيتجنوه وممكن يهاجموني عليه بس ده رأيي بصراحه
انا من انصار التعلم للسواقه علي اكبر عربيه ممكنه بالرخصه الخاصه يعني تدور علي عربيه مستعمله وجديده برده راشه بره مش مهم تكون بعد 2005 وتشتريها بسعر السوق عشان انت كده ولا كده هتخبطها وتعدمها العافيه وبعدين تبيعها فمتخسرش كتير وتاخد الي انت عايزه
وعلي فكره 128 عربيه بأقتدار افضل عربيه توضع فيها الفلوس النهارده لساكني صباع المحشي المسمي القاهره (صالون معقول جدا لفرد او عائله صغيره - صيانه تافهه وبالمعني الحرفي ببلاش يا مؤمن الفانوس علي بعضه ب20 جنيه -الماتور كامل بالفتيس من بورسعيد 85% ب1700 جنيه صاحبي لسه شاريه من 25 يوم بالضبط-تبيعها في منت وانت واقف او قاعد تشرب شاي فمش من مجرد كلام البعض عن الاعطال ولا عشان قديمه خلي بالك انا معايا كرولا 2010 واسبرانزا a620 من اسبوع غيرت تيل فرامل للكرولا امامي وخلفي وفلتر زيت والله دافع 970 جنيه علي الرغم اني انا الي جايب الزيت
شوف بقي الفرق بين ماتور وفتيس قصاد مرتين تيل فرامل

اللهم اعز الاسلام والمسلمين يا رب العالمين وازل الكافرين بالكافرين واجعل كيدهم في نحورهم امين يا ارحم الراحمين