العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 10-09-2012, 01:33 AM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future
افتراضي رد: محتار جدا

انا هقولك ليه كلهم قلولك النوبيرا لان السينا عربيه مش حلوي وكمان 1400سي سي الكليو اسعار قطع عغيارهاغاليه وسعر اعاده البيع وحش ومفيش ناس كتير تعرف تشتغل فيها فتطر تروح لتوكيل والاسعار بتبئه الضعف تبعا والالفا روميو انا من وحهت نظري الشخصيه بحبها وبتفق معاك فيها بس اسعار قطع غيارها مستحيل تلاقيها ده الي يلاقيها يبئا ربنا بيحبه ونفبل تحياتي

قديم 10-09-2012, 01:55 AM
Ahmed El-Sabahy Ahmed El-Sabahy غير متواجد حالياً
هواياتي: السيارات

Ahmed El-Sabahy is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hossam elemam مشاهدة المشاركة

انا هقولك ليه كلهم قلولك النوبيرا لان السينا عربيه مش حلوي وكمان 1400سي سي الكليو اسعار قطع عغيارهاغاليه وسعر اعاده البيع وحش ومفيش ناس كتير تعرف تشتغل فيها فتطر تروح لتوكيل والاسعار بتبئه الضعف تبعا والالفا روميو انا من وحهت نظري الشخصيه بحبها وبتفق معاك فيها بس اسعار قطع غيارها مستحيل تلاقيها ده الي يلاقيها يبئا ربنا بيحبه ونفبل تحياتي
شكرا على ردك
بس عايز اعرف قطع غيار الفا روميو مش موجودة فى التوكيل بتاعها بردوا و طبعا انا عارف ان قطع غيارها غالية بس فى ناس كتير بتبالغ فعايز اعرف قطع غيارها بكام ونفس الكلام على الكليو اما السيينا ففى واحد صاحبى معاه العربية و بيشكر فيها جدا وبيقول ان قطع غيارها موجوده وسعرها كويس
خلاصة الموضوع ان انا خلاص هاموت من الحيرة ناس تقولك العربية حلوة جدا وناس تشتملك فى العربية و اللى صنعهوها كمان و فى النهاية متعرفش ميين الصح و ميين الغلط
المفروض انى انا اعمل ايه مافيش حل غير انى اعمل كده
تحياتى لحضرتك
قديم 10-09-2012, 02:40 AM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

مراكز الصيانه بتعت الفا روميو في نا ببتشتكي منها ولو عايز تعرف اسعار قطع غيارها ممكن تلاقيها في مركز نيل الطارق الفا روميو وعنوانه 7 سارع القباري كوبري التاريخ مدخل كفر عشري ده الي انا اعرفه عشان تعرف انا مش متاكد من العنوان اوي اتاكد من ح وبعد كده ابقي روحو وانا مش متاكد اذا كانت القباري ام الاباري وتقبل تحياتي