العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 29-07-2010, 08:00 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انواع الريسينج بايك ( موديلات / صور / اسعار )

والله يا جاك (jack in the box صح) أنت دماغ, موضوع قوى جدا ومهم جدا, وفيه فعلا ناس كتير قوى بتتخم.

شكلك هتعمل motorcycle gang هنا, والموتوسيكلات عشاقها كتير, وهنشوفك وأنت معدى بالعصابة فى الشارع والناس تجرى, شغل أفلام أمريكانى بقى.

شكرا ياباشا تانى على الموضوع.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 29-07-2010, 12:21 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

فعلاً معلومات جميلة وتسلم ايدك يا جميل.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 29-07-2010, 02:30 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا برنس انا صاحب الشركة عندي دماغه مفوته معاه لاكزسس وراح يجيب هوندا شادو ومصدع ابونا بيها
اكيد جاب شادو 750 كورونه صح واوعي تقولي لونها نبيتي ؟؟

قديم 29-07-2010, 02:33 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

والله يا جاك (jack in the box صح) أنت دماغ, موضوع قوى جدا ومهم جدا, وفيه فعلا ناس كتير قوى بتتخم.

شكلك هتعمل motorcycle gang هنا, والموتوسيكلات عشاقها كتير, وهنشوفك وأنت معدى بالعصابة فى الشارع والناس تجرى, شغل أفلام أمريكانى بقى.

شكرا ياباشا تانى على الموضوع.
انجكشن باشا تحياتي
ان شاء الله نظبط حاجات كتيره اوي هنا انا فعلا معايا عصابه بنطلع كروزات وسفاري وعايز اقولك مجانين اخر حاجه يعني مره اتصلوا بيا الساعه 12 بليل قالولي هنروح نشرب حجرين شيشه في العين السخنه ونيجي هههههههههههه وفعلا طلعنا وكان يوم جااااااامد

قديم 29-07-2010, 03:19 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

أيه الدماغ العالية دى, بحب أنا المشاوير المجنونة اللى بتطلع مرة واحدة.

بس أنت مكبرنى قوى ياباشا, أنا معنديش موتوسيكل, بس عاشق لفكرة الموتوسيكل والحرية اللى بيديهالك, والله أنا لو جبت موتوسيكل فى المستقبل لطلعه الشقة معايا ومسيبوش تحت أبدا.

وبعدين ياباشا أنت عجزت خلاصأحنا لسه شباب , أنا بمشى بالعربية بركة علشان معيش رخصة لأنى لسه UNDER AGE.

أنا بهزر طبعا أوعى تزعل منى.
بس أنت ساكن فين فى المطرية, يمكن نكون جيران ولا حاجة.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.