العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 05-07-2013, 02:34 PM
الصورة الرمزية lalala
lalala lalala غير متواجد حالياً

lalala has a spectacular aura aboutlalala has a spectacular aura aboutlalala has a spectacular aura about
اعلان احسن مركز خدمه متخصص في الميكانيكا للدايو والشيفورليه

معايا شيفورليه لانوس 2012 روحت التوكيل عند صيانه 5000 بس ومروحتش تاني علشان مبيعملوش اي حاجة في العربيه خالص
المهم واحد ابن حلال نصحني اروح عند واحد اسمه محمد دايو في مدينه نصر روحتله لقيت عنده عربيات لانوس كتييييير و شيفورليه كتييير بكل انوعها بس بصراحه راجل محترم وبتاع ربنا ومصنعيته قليله اوي
انا روحت غيرت زيت وفلتر وربطت عفشه وكان سير الكتينه مرخي ظبطهولي وكشفلي علي زيوت العربيه كلها وغيرلي تيل فرامل وكل ده وخد مصنعيه 25 جنيه غير طبعا سعر الزيت والفلتر والتيل وهيديكوا كتيب صيانه كدة ويكتبلك انت غيرت ايه عند الكيلو كام وكدة
المهم عنوانه للي عاوز يروحله وانت نازل من علي كوبري 4 ونص هيبقي النادي الاهلي علي شمالك كدة ادخل اول دخله يمين هتلاقيه تاني عماره ع الشمال كدة واسأل اي واحد علي محمد دايو هيشورلك عليه

واسف ع الاطاله
والله الموفق

M7md 5aled
قديم 05-07-2013, 03:17 PM
Virus_Lanos Virus_Lanos غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اعمل بالبترول
هواياتي: السيارات والسباقات والكمبيوتر

Virus_Lanos is on a distinguished road
افتراضي رد: احسن مركز خدمه متخصص في الميكانيكا للدايو والشيفورليه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lalala مشاهدة المشاركة

معايا شيفورليه لانوس 2012 روحت التوكيل عند صيانه 5000 بس ومروحتش تاني علشان مبيعملوش اي حاجة في العربيه خالص
المهم واحد ابن حلال نصحني اروح عند واحد اسمه محمد دايو في مدينه نصر روحتله لقيت عنده عربيات لانوس كتييييير و شيفورليه كتييير بكل انوعها بس بصراحه راجل محترم وبتاع ربنا ومصنعيته قليله اوي
انا روحت غيرت زيت وفلتر وربطت عفشه وكان سير الكتينه مرخي ظبطهولي وكشفلي علي زيوت العربيه كلها وغيرلي تيل فرامل وكل ده وخد مصنعيه 25 جنيه غير طبعا سعر الزيت والفلتر والتيل وهيديكوا كتيب صيانه كدة ويكتبلك انت غيرت ايه عند الكيلو كام وكدة
المهم عنوانه للي عاوز يروحله وانت نازل من علي كوبري 4 ونص هيبقي النادي الاهلي علي شمالك كدة ادخل اول دخله يمين هتلاقيه تاني عماره ع الشمال كدة واسأل اي واحد علي محمد دايو هيشورلك عليه

واسف ع الاطاله
والله الموفق

فعلا بتوع التوكيل دول بيسرقوك بس برضاك ممكن التغيرات الى عملهتا حضرتك دى للفلاتر تكلفك فى التوكيل مش ااقل من 300 جنية انا روحت التوكيل لحد صيانة 40.000كم كانت العربية برضة جديدة وبخاف عليها من الميكانيكية ومكنتش برضة اعرف ميكانيكية كويسين بس من بعد ما اتعاملت مع الميكانيكية برة حسيت انى بلى دفعته زيادة فالتوكيل كنت عملت بية صيانة لمدة 10 سنين قدام عند الميكانيكية برة .... عموما ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها يا ريس

قديم 05-07-2013, 03:31 PM
الصورة الرمزية lalala
lalala lalala غير متواجد حالياً

lalala has a spectacular aura aboutlalala has a spectacular aura aboutlalala has a spectacular aura about
افتراضي رد: احسن مركز خدمه متخصص في الميكانيكا للدايو والشيفورليه

تسلم يا معلم علي مرورك وردك وربنا يوفقك ان شاء الله

M7md 5aled