العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 10-04-2011, 10:19 PM
الصورة الرمزية MOTOR HEAD
MOTOR HEAD MOTOR HEAD غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد يوسف
التخصص العملى: فى كليه هندسه
هواياتي: العربيات طبعا

MOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really nice
افتراضي رد: فعلا اتخنقت من الردار

و الله يريت حد يطمنا و يقولنا هل الردارات رجعت

[SPEED NEVER KILLS

اللهم صلى على سيدنا محمد
قديم 11-04-2011, 03:40 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOTOR HEAD مشاهدة المشاركة

و الله يريت حد يطمنا و يقولنا هل الردارات رجعت
لاء لسة

قديم 16-04-2012, 04:04 AM
الصورة الرمزية MOTOR HEAD
MOTOR HEAD MOTOR HEAD غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد يوسف
التخصص العملى: فى كليه هندسه
هواياتي: العربيات طبعا

MOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really nice

انا عرفتلكم طريق جديد
طريق الجيش حلوان المنيا
اى حد يعرف طريق واسع وحلو يقول

[SPEED NEVER KILLS

اللهم صلى على سيدنا محمد
قديم 19-04-2012, 09:58 AM
حمادة ونور حمادة ونور غير متواجد حالياً

حمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the rough

بالنسبة للناس اللى عايزة تقفل العداد هل حضرتك مستغنى عن عمرك للدرجة دى وهل لاقدر الله لو حضرتك حصلك حاجة هل والدتك او والدك هيبقى مبسوط ساعتها ولو حضرتك متجوز وعندك عيال هيبقى شعور اولادك ايه وبعدين مفيش فى مصر طريق تقفل بيه العداد انتا اخر حاجة ممكن تمشى عليها 130 او 140 كيلو وكمان السرعة دى مش مناسبة يعنى لو عجلة فرقعت عندك كدة لاقدر الله العربية هتتقلب وربنا سبحانه وتعالى قال ولاتلقوا بايديكم الى التهلكة واسف على الاطالة وانى اتكلمت كدة بس انا خايف عليكوا
قديم 19-04-2012, 02:22 PM
engfathy engfathy غير متواجد حالياً

engfathy is just really niceengfathy is just really niceengfathy is just really niceengfathy is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمادة ونور مشاهدة المشاركة

بالنسبة للناس اللى عايزة تقفل العداد هل حضرتك مستغنى عن عمرك للدرجة دى وهل لاقدر الله لو حضرتك حصلك حاجة هل والدتك او والدك هيبقى مبسوط ساعتها ولو حضرتك متجوز وعندك عيال هيبقى شعور اولادك ايه وبعدين مفيش فى مصر طريق تقفل بيه العداد انتا اخر حاجة ممكن تمشى عليها 130 او 140 كيلو وكمان السرعة دى مش مناسبة يعنى لو عجلة فرقعت عندك كدة لاقدر الله العربية هتتقلب وربنا سبحانه وتعالى قال ولاتلقوا بايديكم الى التهلكة واسف على الاطالة وانى اتكلمت كدة بس انا خايف عليكوا
فعلا زي ما بيقولوا العمر مش بعزقة
السرعة جميلة و مغرية وبتخلي الواحد منتشي زي المخدرات كدة"حلوة منتشي دي"
بس المشكلة في عواقبها وطبعا السواقة ملهاش كبير ولا الطريق
اقل غلطة ومش شرط تكون منك انت ممكن تكون من غيرك هاتكلفك غالي اوي اوي
اسف على الاطالة بس انا السرعة قعدتني في السرير قبل كدة 3 شهور مبتحركش وفعلا متمناش لحد الاحساس ده ابدا