العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 23-03-2010, 01:54 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اطلع رخصة وخايف وهموت واطلعها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohsendoof مشاهدة المشاركة

doof driving academy تعليم قيادة السيارات بطريقة اكاديمية
لاول مرة في الاسكندرية التدريب علي قيادة السيارات بطريقة... اكاديمية باسس وقواعد علمية غير قابلة للخطأ نبدا معك من الصفر لدرجة الاحتراف برامج للممارسة والتمكن تفادي اخطاء الغير بكل جرأة نتميز بطريقتنا الفريدة واللتي تميزنا عن اي مركز تدريب اخر التدريب علي الركنات واختبار المرور وتاهيل تام لاجتيازه تعليم حرف الاس s الرخصة الخاصة والمهنية والركنات اكاديمية قيادة السيارات باحدث طرق اكاديمية بالاسكندرية تؤهللك للحصول علي رخصة القيادة بنسبة نجاح 100% احدث الطرق في التدريب وتوصيل الفكرة والقاعدة باسهل الطرق وحرف الاس الخاصة والمهنية
للاستعلام اتصل
0170656346
0110677682

افضل موقع تعليم قيادة السيارات بطريقة اكاديمية

www.doofacademy.blogspot. com
ولله ياباشا انا بسوق من وانا عندى 10سنين وسقطونى علشان مدفعتش وممعييش واسطة وملمستش قمع حتى والناس الى واقفة سقفتلى

قديم 14-04-2010, 10:36 PM
Merostar Merostar غير متواجد حالياً

Merostar is on a distinguished road

انا عندي نفس المشكلة دلوقتي وخايفة ومرعوبة موووووت اني اطلعها ...
قديم 17-04-2010, 09:53 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

الحمد لله , النهاردة انا كنت فى المرور و طلعت رخصة قيادة بالكومبيوتر و امتحنت و الحمد لله اخدت الرخصة ( مرور حدائق القبة )
الناس كانوا معقولين كتير , صحيح انا كنت هناك الساعة 9 صباحا و خلصت الساعة 2 عصرا , بس خلصت
عاوز اقول حاجة مهمة :-
السيدات الى كانوا فى الامتحان كلهم نجحوا ...... و مفيش واحدة فيهم بتعرف تسوق ,
احترسوا و خلوا بالكوا من السيدات
قديم 17-04-2010, 10:56 PM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
رد: عايز اطلع رخصة وخايف وهموت واطلعها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

لو انا من حلوان ممكن أطلع الرخصة من القاهرة وللا ايه ياريت حد يقولى الموضوع ده؟

طبعا لاه لانه تبع عنوان البطاقة الشخصية عموما مرور حلوان مش وحش ولا حاجة

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 18-04-2010, 04:53 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

لاء اسمحلى يا بشمهندس احمد مش كل السيدات مش بتعرف تسوق وبردة مش كل الرجالة بتعرف تسوق
انا عارف بنات كتير جدا بيعرفوا يسوقوا على حق وفى رجالة بردة غشم جدا جدا جدا
وعلشان متفتكرش انى فهمتك غلط انا عارف انك مش قصدك على كل السيدات وانك بتتكلم ع الى شوفتة
بس حبيت اعرفك وجهة نظرى فى الموضوع دة
لان فعلا فى ناس كتير فى نظرهم ان مفيش اى بنت بتعرف تسوق

HaMaDa-ToUB@R

01000902024