العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 05-01-2010, 02:00 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف يمكنك استخراج رخصة قيادة بدون "واسطة أو رشوة"؟!

شكرا على الدخول...وبالنسبه للينك ساعت ما حطيت الموضوع كان شغال
قديم 05-01-2010, 03:07 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

أنا طلعت رخصتى بدون أى واسطة ومن غير مادفع ولا مليم بس أنا كنت مذاكر الإشارات كويس جداً وما سقطتش إلا فى إشارة واحدة وكانت إشارة دولية لاتستخدم فى بلدنا ... المهم الظابط اللى امتحنى قاللى يلا روح على إختبار السواقة وده كان فى نفس اليوم ، وكانت إدارة المرور اللى أنا تبعها ( أبيس ) ليس لديها سيارات سوى واحدة وكانت عطلانة فنادوا علينا يلا اللى معاه عربيه يجيبها هنا بسرعة عشان يمتحن بيها ، وللحظ إن عربيتى كانت سيات 133 وإمتحنت بيها ونجحت بالرغم من صعوبة الإمتحان فى هذا الوقت ، وليس كما هو موجود الآن بامتحان حرف الـ S وخلاص

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 12-01-2010, 04:54 PM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute

يبقي انت اكيد مش عاوز تمتحن في مصر عشان تطلعها لوحدك كده
في مثل بيقول
لو كان نهر النيل (صلصة) لما كان يكفي (الكوسة) إللي في مصر
شكرا

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر
قديم 12-01-2010, 07:04 PM
حسن بكر حسن بكر غير متواجد حالياً
من انا؟: المهندس حسن بكر
التخصص العملى: صاحب شركة كمبيوتر
هواياتي: الإطلاع على كل ما هو جديد في أي مجال

حسن بكر is a glorious beacon of lightحسن بكر is a glorious beacon of lightحسن بكر is a glorious beacon of lightحسن بكر is a glorious beacon of lightحسن بكر is a glorious beacon of light

هذا من مظاهر الفساد وربنا يرحمنا
قديم 17-01-2010, 03:16 AM
الصورة الرمزية انور محمد
انور محمد انور محمد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: عمل حر
هواياتي: الفيفا

انور محمد will become famous soon enoughانور محمد will become famous soon enough

انا سمعت ان بيتصرف عليها حولي 2000 جنيه لحد ما تطلع وفي مصاريف مدرسه قياده تبع المرور ومن غير ما ندخلها لازم ندفع هل ده حقيقي ولا لا
ولو حقيقي اتصرف ازاي عشان اطلع رخصه من غير ما اغرم ده كله
انا من ديرب نجم شرقيه