العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هو المهم للأعضاء لتأمين السيارات ؟
سعر و خلاص 0 0%
الخدمة عند حدوث أي حادث 15 100.00%
المصوتون: 15. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 14-07-2010, 03:09 PM
mena_insurance mena_insurance غير متواجد حالياً

mena_insurance is on a distinguished road
افتراضي رد: مساعدة وخدمات التأمين خاصة لأعضاء مصر موتروز

استاذ سامح لما تتكلم على عرض يخص حضرتك يباه مفيش مشكله لكن لما تقول العرض اللى 2.8 فى تحمل اجبارى يبه مينفعش تتكلم عن عرض ميخصش حضرتك لان عرض 2.8 بدون تحمل اجبارى نهائيا واتحمل مسؤليه الكلام اللى بقوله ياجماعه ياريت اللى يخش يتكلم عن نفسه وعن اللى يخصه مش يزم فى عرض غيره حاجه غريبه بجد وان ااؤكد للساده العملاء ان العرض2.8 ليس له تحمل اجبارى واتحدى الذى يختلف معايا الراى والفيصل الوثيقه وشكرا
قديم 16-07-2010, 11:49 AM
الصورة الرمزية sameh201
sameh201 sameh201 غير متواجد حالياً

sameh201 will become famous soon enough

الكلام ده انا هسيب الاستاذه مرنا هيا الي تقلك في تحمل اجباري و لا لا

Sameh abdou
01226010607
Sameh.abdou@saelsdelta.or g
قديم 16-07-2010, 11:52 AM
الصورة الرمزية sameh201

عرفت هدفنا ايه في الرد على اي موضوع او عرض الي بنقوله علشان المصدقيه و خدمة الاعضاء و ليس للتجاره و الناس عارغه مين الي بيخدم و مين بيشتغل و خلاص

Sameh abdou
01226010607
قديم 16-07-2010, 12:10 PM
الصورة الرمزية sameh201

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena_insurance مشاهدة المشاركة

استاذ سامح لما تتكلم على عرض يخص حضرتك يباه مفيش مشكله لكن لما تقول العرض اللى 2.8 فى تحمل اجبارى يبه مينفعش تتكلم عن عرض ميخصش حضرتك لان عرض 2.8 بدون تحمل اجبارى نهائيا واتحمل مسؤليه الكلام اللى بقوله ياجماعه ياريت اللى يخش يتكلم عن نفسه وعن اللى يخصه مش يزم فى عرض غيره حاجه غريبه بجد وان ااؤكد للساده العملاء ان العرض2.8 ليس له تحمل اجبارى واتحدى الذى يختلف معايا الراى والفيصل الوثيقه وشكرا
يا باشا لازم يكون في تحمل اجباري 4 في الالف و بعدين من حقي ارد على اي عرض انا شيفه هضر الناس و مفيهوش مصدقيه لان حضرتك قلتلي انت بتتحمل مسؤلية كلامك انك بتقول مافيش تحمل خاليص و في الرساله الخاصه قلتيلي انك واحد من 20 فرد تحت ايد مدام ميرنا ازاي انت في مجموعة الاستاذه و هيا ردت علي الناس و قالت في تحمل اجباري 4 في الالف ازاي انت بتقول مافيش تحمل ديه حاجه تاني حاجه احنا ميش بتاجر هنا و من حق اي حد يرد على اى عرض مدام ان العرض بيضر الناس و الشركة طبعا و يريت تتاكد من الكلام الى انت بتقوله قبل متتكلم مع الناس ده من ميثاق المهنه و هي المصدقيه و معناها تكون صادق في المعلومه و تكون متأكد منها طبعا يريت نتقابل و نتكلم يا أ/ مينا و الله انا ميش بهاجم حد انا و زميلي عمرو بس الكلام كان في غلط كتير حبينا ننبه الاستاذه بطريق غير مباشر عن طريق السؤال كيدا احنا ميش بنحرجها انا بلفت نظارها بشياكه و بطريق متقللش من الاستاذه و لكن الاستاذه دخلت حاميه على طول عليا انا و الاستاذ عمرو و عموما انا اسف لو كونت غلطان في اي حاجه بس يريت يا جماعه ناخد بالنا من الكلام او العرض اي بنقوله علشان العميل يكون فاهيم كل شئ و نكون صدقين معاه و في الاخر احنا زملاء شركه واحده هدفنا مساعدة الاعضاء و العملاء لو حتي ميش عميلي

Sameh abdou
01226010607
قديم 18-07-2010, 03:28 AM
الصورة الرمزية sameh201

افتراضي خصم خاص لحاملي كروت مصر متورز

السعر للزيرو 3.5% + الدمغات و بدون اي نسبة تحمل + وثيقة الحوادث الشخصيه للمؤمن له فقط + تغضيه مسؤليه مدنية قيبل الغير حتى 10000 جنيه مصري و تخفيض خاص فقط للأعضاء و لحاملي كروت مصر مووترز هذا العرض لفتره محدوده
ملاحظة:. أي عرض اقل من النسب الرسميه لشركة قناة السويس للتأمين يوجد بها تحمل أجباري

Sameh abdou
01226010607

التعديل الأخير تم بواسطة sameh201 ; 18-07-2010 الساعة 03:45 AM

الكلمات الدليلية
تأمين سيارات مصر