العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 04-10-2012, 05:56 PM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of
افتراضي رد: عاوز أرجع الكرسى براحتى وأسوق العربيه من غير ما أبص على أجناب العربيه ولا بوزها؟؟؟

السلام عليكم. زى الاخ تويوتا بالضبط ماقال بس هو السؤال ياجماعة وجيه وصح بالذات للى راكب ماتركس لانك مهما تشب مش هتشوف الكبوت خالص لانه ساقط لتحت فانا بعتمد على الحاسة والتقدير فى حاجة تانية بعض السيارات زى الماتركس والكارينز والسيارات ال 4*4 بيركب لها دفنس امامى الدفنس ده انا ركبته طبعا فغير انه بيحمى العربية بيوريك كمان حدود العربية من الامام لانه عالى وانت بتبقى شايفه

بس المشكلة انه ممنوع وفى الكماين بيسحبوا الرخص بسببه والله اعلم

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 07-11-2012, 05:08 PM
ابو نادر ابو نادر غير متواجد حالياً

ابو نادر will become famous soon enoughابو نادر will become famous soon enough
افتراضي رد: عاوز أرجع الكرسى براحتى وأسوق العربيه من غير ما أبص على أجناب العربيه ولا بوزها؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla مشاهدة المشاركة

الأبعاد لا تحتاج معادلة رياضيات لأنها لا تفهم إنما هى مسألة وقت و ممارسة و يوم بعد يوم هتقعد على الكنبة ورا مش بس ترجع الكرسى

~~~هههههههههههههه كماناية التمكن دة

و راى لصاحب الموضوع روح اماكن فاضية و امشى بيها كتير جدا و حط مثلا طوب فى الارض و حاول متلمسهوش واحدة واحدة حتحفظ الابعاد

و مثلا لو انت ماشى فى الشارع على رجلك عادى و شايل لوح خشب كبير حتخبط فى الناس طبعا لاء حتعرف ابعادك و على اساسها حتمشى
و ربنا يكملها بالستر معانا يارب

محمد
لخدمات الليموزين
01280903325