العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 09-01-2009, 07:28 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لشراء سيارات مستعمله وجديده من المانيا والتشيك

فى بعض الأصدقاء قاموا بمراسلة بعض التجار فى الموقع والسيارات تم

شحنها بالفعل ولما تيجى السيارات وتخلص من الجمارك هبلغكوا بتفاصيل الشحن وتكلفتة وكيفية

التخليص وخلافه وصور السيارات كمان ....

هما سيارتين واحدة جولف والأخرى بورا

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 06-02-2009, 02:47 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts

ع البركه ان شاء الله عقبالنا بس يا ريت يا سيدى تدخل منطقه حره انا من بورسعيد وكنت عايز اشترى عربيه او 2 من الخارج بس طبعا الشروط الحلوه بتاعت مصر الحلوه جميله شفت التعبير والله نفسى وهتجنن على هوندا 2005 سبور بفتحه سقف بنفسجى وادخلها منطقه حره بس الظاهر كده ان الاستيراد للمنطقه الحره اتلغى يا رب يتفتح تانى والمواقع كتير بس بالانجليزى ومشكور ع الموقع انا هدخل اتفرج وشكرا بس يا رب نعرف نشترى حاجهptmnlo123per122ptmnlo 123per122ptmnlo123per144
قديم 06-02-2009, 03:25 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts

لقيت العربيه اللى هموت عليها بس فى سؤال ممكن حد يفيدنى فيه سعر اليورو الاوربى يوازى كام جنيه مصرى دلوقت

ودى صور العربيه اللى هتجنن عليها http://www.ar.autotip.com/index.php?...&layout=window