العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات > البنوك وشركات التمويل

البنوك وشركات التمويل (( هنا تجد )) بيانات البنوك والشركات المتخصصة فى تمويل قروض السيارات وعروضهم

قديم 21-07-2011, 05:54 PM
محمد79 محمد79 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تكرير البيترول
هواياتي: الاركت

محمد79 is on a distinguished road
افتراضي الضامن في قرض السيارة

استفسار لخبرا البنوك
انا موظف بشركة بيترول
وضامن ابن عمي في قرض سيارة في حالة عدم سدادة للاقساط هل يمكنني الامتناع عند السداد مثلة ولا لا
قديم 27-07-2011, 07:22 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الضامن في قرض السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد79 مشاهدة المشاركة

استفسار لخبرا البنوك
انا موظف بشركة بيترول
وضامن ابن عمي في قرض سيارة في حالة عدم سدادة للاقساط هل يمكنني الامتناع عند السداد مثلة ولا لا
لو عامل ورقة تحويل راتب فى حالة عدم السداد سيتم الرجوع عليك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 27-07-2011, 11:18 PM
سيلا كامل سيلا كامل غير متواجد حالياً

سيلا كامل is on a distinguished road
افتراضي رد: اى استفسار بخصوص البنوك

لو سمحت انا وخطيبي عايزين نشتري تقسيط ونبعها ونشتري بتمنها شقة
عايزة عربية بحدود 40 الف ممكن اعرف افضل بنك فايدته قليلة واقساطه قليلة ومش بيعمل حظر بيع هيكون بنك ايه؟
وهندف اقساط ومقدم اد ايه؟
شكرا
قديم 30-07-2011, 04:55 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيلا كامل مشاهدة المشاركة

لو سمحت انا وخطيبي عايزين نشتري تقسيط ونبعها ونشتري بتمنها شقة
عايزة عربية بحدود 40 الف ممكن اعرف افضل بنك فايدته قليلة واقساطه قليلة ومش بيعمل حظر بيع هيكون بنك ايه؟
وهندف اقساط ومقدم اد ايه؟
شكرا
لا يجوز وانصح بعمل قرض شخصى من بداية الامر اسهل من شراء عربية واعادة بعها مرة ثانية
للاستفسار السريع
09009488
قديم 03-09-2011, 02:02 AM
zobad zobad غير متواجد حالياً

zobad is on a distinguished road

انا كنت عايزه استفسر عن بنك CIB
مع العلم انى فتحت عليه حساب من اسبوع واحد بس لتحويل المرتب وانا مرتبى 2500 جنيه وعايزة اشترى افيو اوتوماتيك ودى تقريبا ب 88 الف جنيه او بروتون ساجا اوتوماتيك ودى تقريبا ب 73 الف جنيه مع العلم انى مش معايا غير 15 الف جنيه بس انا موظف خدمه العملا فى البنك قالى احسنلى اعمل قرض شخصى مش قرض سياره بس انا مش عارفه الفرق بينهم انا كل اللى عايزاه اقصى تموين البنك ممكن يدهولى على اطول فتره سداد اللى عرفت انها 7 سنين بحيث انى اسدد للبنك الف جنيه شهريا ياترى فى حاجه ممكن تسمحلى بكده واقدر ابدا فى الاجراءات بعد كام شهر بالظبط من تحويل المرتب عشان ميبقاش فى احتمال انهم يرفضو يدونى القرض

الكلمات الدليلية
البنك المركزي