العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 22-10-2010, 10:06 PM
الصورة الرمزية 2010m
2010m 2010m غير متواجد حالياً
من انا؟: 3abeeeet
التخصص العملى: student
هواياتي: ركوب البايكس

2010m is on a distinguished road
افتراضي رد: حلمك تركب ايه؟؟؟؟؟

نفسي اركب 128 خضرا بلون علم الجزائر
لا بجد انا كان نفسى اركب h2و ركبتها
و بالنسبة للبايكس cbr600rr

CBR600RR
قديم 22-10-2010, 10:11 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

انا عن نفسي عايز اركب بورش كايين 2010 بس طبعا الضريبة و الجمارك تمنعني من ذلك و خدو بالكو الضريبة و الجمارك فقط مش تمن العربية نفسه لانه موجود بس النفس الي تصرف يارب كملها بالستر

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 25-10-2010, 01:29 AM
دكتور رعد دكتور رعد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالرحمن
التخصص العملى: طالب جامعى بس كبير حبتين
هواياتي: ركوب البايك , القراءه .

دكتور رعد is just really niceدكتور رعد is just really niceدكتور رعد is just really niceدكتور رعد is just really niceدكتور رعد is just really nice

honda cbr255

بحب احلم باللى اقدر احققه

قديم 25-10-2010, 01:50 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

انا نفسى بس عربيه لبى ام دبلو 318 موديل 2000الى 2004 تكون فابريكه لون ابيض فتحه سقف مانويل فرش جلد جنوط سبور رياضى ويبقى كده قشطه اوى على راى كورسير الله يمسيه بالخير
او مازدا RX-8 لون احمر برده فتحه سقف مانويل فرش جلد وجنوط سبور السبور ويبقى كده قشطه اوى على رائ كورسير الله يمسيه بالخير
قديم 25-10-2010, 02:36 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور رعد مشاهدة المشاركة

honda cbr255

بحب احلم باللى اقدر احققه

ههههههههه اول مره اسمع عن هوندا 255 ههههههههههه