العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 05-12-2009, 04:44 PM
abo adhm abo adhm غير متواجد حالياً

abo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to all
الي كل من يهمه الأمر

يا جماعه انا قريت في منتدي اخر مش عارف ممكن يتقال الأسم والا لأ--- اكيد الكل فاهم عشان عربيه سيراطو عملت حادثه بقت العربيه وحشه والكوري زفت---- وهكزا ---- طلع الكل يشفي غليله العربيه وحشه فيها عيوب صناعه بتحدف يمين واخر قال ولعت ع الطريق -- وهلم جره واحد يقول اليباني وواحد يقول اللماني وكانها بلادهم بصراحه انا عندي سيراطو والعربيه الحمد لله بس عايز حد يفهمني في ايه ؟ ارجو من الجميع المشاركه الموضوع مهم---

لأن ال عنده سيراطو اكيد ها يقلق؟

الاستاز ابو نورا
احمد كار محب السيراطو
بلبلان

رجاء الجميع بلا استثناء

التعديل الأخير تم بواسطة abo adhm ; 05-12-2009 الساعة 04:47 PM
قديم 05-12-2009, 05:20 PM
tigernet tigernet غير متواجد حالياً

tigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الي كل من يهمه الأمر

بص ياباشا اول حاجة الف مبارك على العربية
هى المشكلة ان شركة كيا ما كانتش بتحقق مبيعات كبيرة فى السيراتو الشكل القديم ولما غيرت الشكل فى ناس كتير راحة علية و فى ناس انتقدتها انا عن نفسى شيفها من برة و من جوة مش وحشة
وانت اية رايك فيها من ناحية التجميع و الثبات و الفرامل و التقفيل
و انا مستنى الرد
قديم 05-12-2009, 05:47 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

حضرتك انا شفت المواضيع دى و مردتش على المكتوب علشان الكلام مش منطقى و مش عقلانى و فى تحيز جامد جداً وتعنت فى الأراء من قبل الكثير واغلب الردود غير منطقيه و العربيه مش فيرارى بس مش كارو بردو, العربيه كويسه جداً و من وجهة نظرى صفقه رابحه

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 05-12-2009, 06:50 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

العربيه كويسه جدا و حققت انتشار هايل و ده دليل علي نجاحها
طبعا عيب الكوري الرئيسي الصاج الضعيف و لكن
نرجع و نقول الصاج الضعيف له فوايد
هعملها في موضوع منفصل ان شاء الله
و كل العربيات لما بتعمل حوداث بتتبهدل
و ربنا يستر علينا

قديم 05-12-2009, 08:37 PM
tigernet tigernet غير متواجد حالياً

tigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond repute

العربيه كويسه جدا و حققت انتشار هايل و ده دليل علي نجاحها
طبعا عيب الكوري الرئيسي الصاج الضعيف و لكن
نرجع و نقول الصاج الضعيف له فوايد
هعملها في موضوع منفصل ان شاء الله معلش ياباشا انا مش معك فى الحتة دية لما يكون الصاج خفيف يبقة العربية خفيفة و بتعوم لان العربية اية غير شاسية وصاج وهما يعملوا عربية تقيلة نقول مابتجريش وكما الصاج الخفيف لية عيوب كتير بيبقا صعب فى الدق لانة بيفرقع دة لو ترض على البارد
ولو حد سند على الرفرف هتلقية علام فى الصاج
و كل العربيات لما بتعمل حوداث بتتبهدل
و ربنا يستر علينا