العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 25-06-2013, 10:57 PM
waled_superstar waled_superstar غير متواجد حالياً

waled_superstar will become famous soon enoughwaled_superstar will become famous soon enough
افتراضي بعد اسمى ايات التقدير والاحترام للاعضاء الموقع ارجو قراءة الموضوع للاهمية

بعد الهجوم الضارى من العضو للى مش عوز ازكر اسمة عشان ما اعملش اهمية لة الانى بيشن علية هجوم شرس وربنا عشان بيبحنى وعمرى ما ازيت احد وماشى بيما يرضى لله والحمد لله عمرى ما عملت مشاكل فى الموقع ابدا يمكن اختلاف فى وجهات نظر بسيط الاخ للى بيهجمنى كانى عملت معاة اشنع الافعال يعلم لله انى كنت معاة خير الصديق والمعاملة الحسنة والشهامة والرجولة والادب وحسن المعاملة للى هو لا يعرفة عشان كدا اتخذ معاية هذة الاسلوب الغير مسئول هذة الشخص ظلمنى جدا وللاخر لحظة معاة كنت عوز اعمل معاة افضل ما اقدر من يد المساعدة ولكن رد الجميل والمعروف هذة وعشان الناس بتحبنى وعارف انى كلمتة صادقة بقولة بعد ما حضرتك شنين نفس الهجوم فى موقع نايل ماتورز وشتمتنى با اغلظ الالفاظ تم وقفك انا وانتى وبعد زللك سبحان لله ولله العظيم هذة ما حصل اتصل بية عضو من الاعضاء وقالى انا عوز اشترى بعض الحاجات منك والحمد ربنا مع المظلوم شوف بعد الهجوم بتاعك ربنا بيظهر الحقيقيقة وانط ظلمتنى وادعيت علية بلابهتان ربنا يهديك
قديم 26-06-2013, 05:24 PM
الصورة الرمزية aftr
aftr aftr غير متواجد حالياً
من انا؟: أيمن راضى
التخصص العملى: فتى صيانه موبيل
هواياتي: pes 2012

aftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the rough
افتراضي رد: بعد اسمى ايات التقدير والاحترام للاعضاء الموقع ارجو قراءة الموضوع للاهمية

انا على استعداد ان ادفع الف جنيه وده اذا كان كلامى كدب وعلى استعداد اروح اى مكان ويشهد اى عضو على السامعات والاكوليز اللى بعتهم واخذت 450 جنيه
هل عندك استعداد وده كلامى لادارة المنتدى او اى عضو يقدر يمسك الموضوع ويشهد على هذا الموضوع انا موافق
قديم 26-06-2013, 06:33 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بعد اسمى ايات التقدير والاحترام للاعضاء الموقع ارجو قراءة الموضوع للاهمية

يا أستاذ وليد, و الأستاذ aftr

الموضوع لايقبل الإهانه بأى حال
الأستاذ aftr حكى إللى حصل معاه
دلوقتى دورك يا استاذ وليد ترد و تقول كلامه صح و لا غلط
و موضوع أن عضو و حتى المنتدى كله يتصل بيك علشان طلبات, دى أرزاق و رايحه لصاحبها
المهم يتأكد أنها حلال مش حرام
و برضه ده مالوش أى علاقه بالواقعه بتاعة العضو aftr

ننتظر من حضرتك تسوية الأمر بما يرضى الله مع العضو المذكور
و لك منا جزيل الشكر و التقدير

التعديل الأخير تم بواسطة zing0 ; 26-06-2013 الساعة 06:38 PM
قديم 26-06-2013, 07:24 PM
waled_superstar waled_superstar غير متواجد حالياً

waled_superstar will become famous soon enoughwaled_superstar will become famous soon enough

تانى برضة حتكدب وتقولى 450 جنية انتا مش عوز تبطل كذب والسماعات للى مرمين فى الزبالة دول مين حيدفعلى حقهم انتا بتكلم للى ليك وللى عليك بتنسة لية هما 280 جنية للى وصلونى وفرق السماعات التانية 50 جنية اول عن اخر للى اخذتة منة حتهجس وتالف عيب انتا مش صغير على الحوارات دة ملحوظة السماعات الكينود للى مرمين فى الزبالة وحضرتك بوظتهم موقفهم اى انشاء لله اخى الفاضل انا راضى حكمك انا ارسلت لية سماعات كينود وحضرتك ممكن تدخل تشوف صورهم فى مشاركة من المشاركات السابقة دول كانو شغالين تمام قعد يالف وشان ايدة بتاكلة ويبوظ الاشياء اتحجج وقالى بيعملة وش وكا المعتاد لعب فى الملفات وبوظهم تمام من اولا المفروض لو مش عجبينك ترسلهملى زى ما هما مش تبوظهم ولا انا غلطان
قديم 24-07-2013, 01:13 PM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

لا اله الا الله محمد رسول الله

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.