العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 22-09-2011, 01:23 AM
romioromio romioromio غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب

romioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل تعطلت سيارتك وصلحتها بنفسك أو بأقل الخساير (شاركنا بتجربتك )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymangalal مشاهدة المشاركة

نفس الموقف حصل معايا بالظبط فى سيتروينتى الـ ax بس ستر ربنا انى كنت على التالت ونازل من كوبرى ...وفضلت ع التالت لغاية ماروحت للميكانيكى وظهرت نفس الحكاية .... لكن التيش عندى انا كان مبوش وممكن يتركب تانى فا مارضيتش وغيرته احسن
مشكور لسرد تجربتك يا استاذ ايمن وانا برضه ايمن ..... بصره ههههههه
انا حصل معايا حاجه مشابهه
ومش عارف ليه ياخي الحاجات ده بتحصل وانت مسافر يعني مش في بلدك كده اهو ترميها في اي حته وتقفلها لحد ما تشوف صرفه

بس انا العربيه حلفت ما هي جايبه مارشليه ولا اول ولا تالت ولا خامس

فضلت ماشي بيها علي التاني وانطر عالرابع بتاع 50 كيلو
واي ملف اخدوا علي الواسع

بس طبعا المشكله في طلعات الكباري بتبقي العربيه عايزه تكركر ومافيش عزم وتحميل جامد عالدبرياج بس الحمد لله ربنا سترها

فين بقية الناس