العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 07-09-2011, 10:15 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

انا لسه من يومين بس واحده ست دخلت فى الافانتى من ورا بعربية بولو ..

انا ماشى عادى واللى قدامى هدى شويه علشان يلف وبدورى انا كمان هديت والاقى دى بكل سرعتها بوووووووووم .. الحمد لله الاكصدام اللى ورا فارق حاجه بسيطه بس ..

لكن للاسف الخبطه دخلتنى فى اللى قدامى وخلت الاصدام دخل جوه هو والفانوس ..

نزلت بصيتلها لقيتها متسمره مكانها جوه العربية ولسه هتبدأ الاسطوانة المشروخه بتاعتهم .. رحت باصصلها بقرف وركبت عربيتى ومشيت ..

الظاهر ان الهانم كانت بتبص على حاجه وسايبه الطريق ...

روحت وقعدت اعدلها تحت البيت اكتر من ساعه والله وفكيت الفانوس الشمال وقعت اخبط على الحديده اللى بيتربط بيها والحديده بتاعت الاكصدام والحمد لله عدلتها ..

بس للاسف الفرق اللى فى الاكصدام اللى ورا مقدرتش اعمله ولازم يتفك علشان يتظبط للاسف ....

ربنا يهديهم بقى ويركزوا شويه ..

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 07-09-2011, 03:44 PM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all

3 مرات ومرة خبطتنى ودايسة بنزين وحاطة ايدها على بقها
قديم 12-10-2011, 03:12 AM
hexll hexll غير متواجد حالياً

hexll is just really nicehexll is just really nicehexll is just really nicehexll is just really nice

كنت حعمل حادثة فى شارع 45 فى الاسكندرية
فى اخرة يعني , الملف الى بعد الطريق الدولي
الى بتاخدة على شان تطلع على البحر
انا كنت مطول مكنتش ناوي اخد الملف
انا ماشي والملف قدامي بـ 4 متر او 3 متر
والشارع مليان عربيات ولقيت عربية على اليمين ومش مدية اشارة ولا حاجة قلت فلة انا صح والى ماشي صح
وفجأة .؟.!!
ومرة واحدة ودون سابق انذار لاقيتها حدفت علية حدفة منيلة بنيلة
وانا كمان دون سابق انذار معرفش ازاي ايدي نزلت على الهاند بريك وعملت حتة خمسة فى الشارع كنت حلبس فى الرصيف
الحاجة الى فرستني جدا
ان بعد ما عدت من قدامي بصيتلي بصة وكأني راكب عربية كارو
وبيني وبينكم انا كنت نازل على شان اهزق الى سايق العربية بس طبعا لقيتها ست مينفعش ومفيش حتي اعتزار ولا كأنها عملت اى حاجة .
بقيت واقف فى الشارع بضرب كف على كف ومن يومها وانا بخاف امشي جنب ستات وسابقا كنت بخاف امشي جنب التريلات
بقت ستات وتريلات .. "الاتنين فى نظرى واحد "
خليهم فى حالهم وانا فى حالة
قديم 14-10-2011, 02:51 AM
poussi poussi غير متواجد حالياً

poussi has a spectacular aura aboutpoussi has a spectacular aura about

يااااه انا جيت متاخر اوووى

طبعا واضح التجنى الرهيب على البنات فى السواقه

انا متدعيش انى سواقه ماهره لانى لسه سنه اولى سواقه لكن على الاقل ملتزمه جدا جدا بقوانين السواقه الحمد الله

بس تقول ايه بقى لما اكون ماشيه فى وسط البلد والاقى واحد ابن حلال منه لله بياخد غرز ضيقه جدااااا ويخبطلى الاكصدام واديله كلاكس وهو يكمل علشان البيه يعدى والاقى انا الاكصدام على الارض ؟؟؟؟؟؟ ودى اتعملت فيا مرتين منهم واحده كنا فى اشاره والحمد الله الظابط جابلى حقى وتانى مره كنا عدينا الاشاره ومشافش حاجه والبيه المحترم جرى

ادى مثال لسواقه الولاد المتهوره ومنه لله كل ما افتكر الموقف دمى يتحرق

وعلشان اكون حقانيه قابلت بنات فعلا بطييييييييييييخ

واحده مره لقيتها بتكسر عليا بغبااااااااااء متناهى فانا هديت بسرعه والحمد الله مكانش حد ورايا ولقيت الهانم بعد ما عدتلى بتشاورلى باديها بتزعقلى

فقرصت على العربيه وجبتها وفتحت ازاى وقلتلها انتى بتكسرى عليا وبتزعقى كمان الله يخربيت اللى علمك السواقه يا شيخه حرقتلى دمىىى

ومره تانيه ودى الطامه الكبرى

كنت خارجه من المنصوره عند ملف كده الشارع كان فاااااااضى وهو اصلا الشارع واسع فانا واخده سرعتى على 60 تقريبا وقلت ههدى قبل الملف بشويه
وفجأه الاقى عربيه شاهين طالعه صاروخ من شارع جانبى على يوترن قدامها على طول من ستر ربنا انى كان بينى وبينها مسافه ومفيش حد لا جمبى ولا ورايا فعرفت اتصرف

دول اغبى حالتين شفتهم بصراحه

يععنى زى ما فيه بنات مش بتعرف تسوق فى ولاد كتير سواقه متهوره جدااا وميهموش ايه اللى يحصل هو يخبط ويجرى
قديم 22-05-2012, 10:24 PM
amir elgamal amir elgamal غير متواجد حالياً
من انا؟: الله ربى ومحمد صلى الله عليه وسلم رسولى
هواياتي: Mechanical Engineering

amir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond repute

انا عديت جنب واحده ست فاديتها كلاكس بس والله ما عملت حاجه لقيتها خافت وطلعت فوق الرصيف طبعا انا طيرت بالعربية لانى كنت هتظبط