العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 15-05-2010, 04:14 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

هههههااااهههها فعلا ركبت معاك مشوار رايح جاى ! و فعلا عرفت انى ما بعرفش أسوق " ميكروباظ " زيك !

و خللى بالك أنا كنت متنرفز علشان زى انت ما شفت ! أنا كنت رايح أندبح عند 2 روس مخابيل !

و طبعآ كان لازم أعبر لك عن شكرى وشعورى بكلمتين حلوين ! وربنا يبارك لك فى الفورميولا 1 وتبقى

فورميولا 2 آه تو...تو....تو ...زى بتاعة عبدالفتاح القصرى ! " مساء الفل يا باشا " !

Dr. Bolbolan
طيب بذمتك من الزيتون لزهراء مدينة نصر فى تلت ساعة عن طريق راس الرجاء الصالح تبقى فورميلا 1 والا لا
على فكرة اشكرك على اسم فورميلا وان ده واما فرقة الميكروباس دى زى فرق الجيش والشرطة تلاقيه علشان يترقى يقو للك رايح اخد فرقة عقيد او عميد او فرقة حرب الكترونية او فرقة مش عارف ايه او فرقة ميكروباس و دى اللى بياخدوها اللواءات بس وانا بسيب الرتب فى البيت قبل م انزل علشان محدش يتخض ويفضو الشارع ونعطل مصالح الناس لكن وقت اللزوم بروح اجيب الرتب من البيت وسلام سلاح فى الشارع هاهاهاها (هههههههههههههه)
قديم 16-05-2010, 02:26 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

الغريبة ان الستات رغم كل اللى واخدينه فى جنابهم فى الموضوع ده الا ان ولا واحدة عندها شجاعة ادبية ترد علينا ودى مش طيبة منهم لاقدر الله لكن اعتقد والله اعلم ان ده خوف لانهم اقليه هنا فى المنتدى وطبعا لو واحدة ردت هنتلم عليها كلنا وهتاكل ضرب ضرب مفيش شتيمة خاااااااالص
واكبر دليل على ان ستاتنا فى مصر طيبين
جريدة الاهرام بتاعة الجمعه اول امبارح(14/5/2010) فى الصفحة الاولى من تحت والخبر بيقول
ان 40% من الرجالة فى مصر بينضربو يعنى نص رجالة مصر بيتروقو يعنى الواحد يدفع دم قلبه علشان يتجوز وبعدين يضربوه بفلوسه ههههههههههههههههههه
علشان كده هما ساكتين لانى دى سياسة سايبين الغلابة يتنفسو وادى رابط موضوع ضرب الرجالة
http://www.ahram.org.eg/166/2010/05/14/25/20244.aspx
قديم 16-05-2010, 04:13 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

بجد نفسى اشوف واحدة ترد
قديم 26-05-2010, 08:55 AM
توتو العجيب توتو العجيب غير متواجد حالياً

توتو العجيب will become famous soon enough

مفيش ولا واحدة عايزة ترد للييييييييية
قديم 26-05-2010, 12:26 PM
remomeme remomeme غير متواجد حالياً
من انا؟: A girl love to drive fast
التخصص العملى: Multimedia Designer
هواياتي: Graphics, touring the archeological places and internet

remomeme is just really niceremomeme is just really niceremomeme is just really niceremomeme is just really nice

انا عندي الشجاعة الادبية اني ارد عليكم و اقول لكم الأتي :
الستات اللي انتوا زعلنين منهم اوي كده زيهم زي الرجاله في منهم بعرف يسوق وفي منهم ما بيعرفش.

انا من البنات اللي بتسوق كويس و كمان اخواتي و اصحابي بسوقوا كويسو مفهوم كلمه كويس يعني متوسط
  1. نلتزم بالحاره الي في النص
  2. اقصي سرعه 100 "علي طريق سفر 120"
  3. اركني بسرعه ما عرفتيش شوفي مكان تاني ما تعطليش الطريق
  4. حد مستعجل عديه وسعي الطريق ادامه
  5. حد خبط العربيه و خصوصا من الخلف من غير تردد انزلي زعقي فيه ,زود في الكلام ........ما ترديش عليه انتي كده كده هتعملي محضر و تاخدي حقك
  6. انتي خبطي في حد.... اقعدي عيطي و انتي ماسكه الموبايل وبتكلمي اي حد ينفع يجي لك وتقولي الحقني
هيا دي سواقه معظم البنات الومين دول اعتقد ان مفيش احسن من كده ptmnlo123per122
وبعدين مع احترامي لكل الرجال مفيش بنت بتتعلم السواقه بتحط علي عربتها "عفوا السائق حديث القيادة " زي ما رجال كتير بعملوا عشان هيه ما بتمشيش بالعربية الا و هيه متأكده انها ادها و تعرف تتصرف لوحدها ptmnlo123per112
في بنات بتشارك في مسابقات الاوتوكروس و بتكسب مراكز عاليه
احب في النهاية اقول لرجال الموقع الكرام ، مفيش حاجه اسمها سواقة البنات و سواقة الرجال ، في حاجه اسمها سواق بيعرف يسوق و سواق ما بيعرفش يسوق

التعديل الأخير تم بواسطة remomeme ; 26-05-2010 الساعة 12:37 PM