العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 30-10-2010, 03:48 PM
الصورة الرمزية b A d R
b A d R b A d R غير متواجد حالياً

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light
افتراضي رد: أنا دفعت غرامة سرعة النهاردة

خد بالك يا معلم الكمين واقف قبل بنزينة وطنية اللي في أخر الطريق و الرادار عند الأستاد اللي بيتبني جديد

AHMED bAdR

octavia a4
قديم 30-10-2010, 03:52 PM
corsair
Guest

ربنا يخليك لينا يا بدوره
قديم 30-10-2010, 03:55 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

غريبة انا كنت رايح التجمع الخامس و طالع من دائري المريوطية اغلب الطريق ماشي 120 و محدش وقفني !

معلش يا بوب حظك وحش و خلي بالك بقي فلوسك انت اولي بيها بدل ما تلاقيهم في كل حته طالعنلك يقولك مخالفة مخالفة !

IBIZA
قديم 30-10-2010, 04:09 PM
الصورة الرمزية solidsnake
solidsnake solidsnake غير متواجد حالياً
من انا؟: علاء الدين المنصورى
التخصص العملى: جيوفيزيقى بشركة خدمات بترول ( بى جى اس )
هواياتي: تنس الطاولة

الموقع: القاهرة ( الحلمية الجديدة ) الجيزة ( حدائق اكتوبر )
solidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to behold

من هنا ورايح اللى يتوقف و يتقال له انه عليه مخالفة سرعة يطلب يشوف صورة الرادار او اى اثبات انه صاحب المخالفة
انا كنت على الصحراوى انا و اصحابى و معانا ماتريكس مزودناش عن ال 110 و وقفونا و قالو علينا مخالفة 140 كم قلنا استحالة ,,, احنا كنا شفنا عربية جيب كانت ماشية طلقة اصلا ,,,,,, المهم فضلنا واقفين قلنا احنا معملناش مخالفة و قلنا للظابط طب ورينا الصورة ,,, و قدامنا راح طالب المهندس و قالو ماتريكس رقمها كذا ,, قالو عندى جيب ,, حب يصيع و قال احنا بنقول عل ى الماتريكس جيب ,,, قلنالوا طب احنا قاعدين لحد ما تيجى الصورة و لو احنا حندفع المخالفة ,,, المهم خدنا وقت بتاع ساعة و نص كده و فى الاخر زى اللامؤاخذة اعتذروا و مشينا من غير ما ندفع حاجة ((( طبعا انا لو فى بلد محترمة ارفع قضية و اخد انا تعويض عن ال ساعة و نص دى ))

المهم خلاصة الكلام ما تدفعش مخالفة الا لو لنت متأكد انك عملتها ,,, غير كده خليك رخم و مش حيقدر يعمل حاجة

شعبنا قامت قيامته، اى حد يهين كرامته نقل قيمته ونبقى كلنا ايد فى ايد
ام الدنيا بقت ابوها ، واللى يتطاول عليها ، جابه لنفسه و تانى نربيه من جديد
قديم 30-10-2010, 04:13 PM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold

150 ؟؟ مش كانت 50 ولاد ال.......

طيب افرض معييش ال 150 كلهم دلوقت اعمل ايه ؟؟ بيقبلوا الدفع بالماستر كارد ههههههههههههه

ياحكومة بنت تيت صحيح

بمناسبة السعودية تعرف ان فى السعودية بيعملك مهلة 10 ايام لسداد قيمة المخالفة وتقدر تسددها عن طريق فيزا النت عن طريق موقع وزارة الداخلية السعودية وممكن كمان تعترض على المخالفة وشغل عالى اوى
بصراحة ربنا يبارك يارب فى السعودية والامارات ودول الخليج ,, بلاد تستاهل كل خير
اما احنا فربنا يخلصنا من الى عاملين فينا كدا